Welke V2 motor (> 800cc) raden jullie mij aan

V2

MF'er
20 feb 2005
150
0
Capelle aan den IJssel
Ik wil een overstap maken van een SV 650S K2 naar een grotere motor.

Ik heb een beetje zitten kijken naar 1000CC motoren en kom dan vaak uit op de Aprillia RSV mille en eventueel SV 1000S.

Nou kom ik wel een voordeligere prijs uit voor de Aprillia's omdat ze eerder uit gebracht zijn maar hoe betrouwbaar is zijn blok en electronica tov de Suz SV 1000S?

Ik wil wel een naar verhouding voordelige 1000 cc of anders 800cc V twin met de meeste funfactor.
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dan dat je de SL1000 falco bedoeld. Dat is 1 van de betere Aprillia's (Rotax blok) en Aprillia wordt sowieso al vermeld als het 'Honda van Italië'; Sowieso is dat een lichtjes ondergewaardeerde motor waardoor je sowieso wel een koopje kan doen. Hetzelfde geld voor de SV1000. En TL1000R bijvoorbeeld mag 5 jaar ouder zijn als een SV en is nog steeds meer waard.
 
Ik rijd sinds kort naar volle tevredenheid op een Cagiva Raptor. Over onbekend en betrouwbaar gesproken. TL1000 blok.
 
TL1000s kan zuinig rijden (1:14 geen probleem maar 1:21 ook niet) en als je de types na 97 neemt nog betrouwbaar ook.
 
Ik wil een overstap maken van een SV 650S K2 naar een grotere motor.

Ik heb een beetje zitten kijken naar 1000CC motoren en kom dan vaak uit op de Aprillia RSV mille en eventueel SV 1000S.

Nou kom ik wel een voordeligere prijs uit voor de Aprillia's omdat ze eerder uit gebracht zijn maar hoe betrouwbaar is zijn blok en electronica tov de Suz SV 1000S?

Ik wil wel een naar verhouding voordelige 1000 cc of anders 800cc V twin met de meeste funfactor.

11s1pa1.jpg



Ik rijd sinds kort naar volle tevredenheid op een Cagiva Raptor. Over onbekend en betrouwbaar gesproken. TL1000 blok.
:^

Hoewel TS volgens mij meer op zoek is naar iets met een kuip, als ik dat zo lees..
 
Ducati ST4 met het 916 blok of de st4s met het blok van de 996.

Niet de motor met de meeste uitstraling maar wel 2 cylinders en super sturen en remmen.
 
Cagiva (V)Raptor 1000

Suzuki TL1000S/R

Aprilia Mille

Aprilia Falco

Aprilia Tuono

BMW F800S/R

BMW R1100/1200/R/S/ etc

keuze genoeg :Y ik zeg proefrijden *D

grootste funfactor:

Tuono *O*


en probeer EVENTUEEL een Triumph Speed Triple, ook een ERG vette motor :Y altijd goed om je blik te verbreden
 
Laatst bewerkt:
ik zeg een guzzi! :) Heb altijd heerlijk gereden op een breva 1100. Ik stap nu over op een stelvio 1200. Volgend jaar wil ik daar wel een buell xb12 bij voor de fun.
 
Terug
Bovenaan Onderaan