Welke van de drie???????

Dare~Devil

MF'er
16 mei 2003
51
0
Middelburg
Volgend seizoen wil ik een andere motor aanschaffen. Ik zal een keuze moeten maken tussen 1 van deze drie motoren (zie onder). Mijn vraag; wat zijn jullie tips, op- en aanmerkingen en ervaringen mbt deze drie motoren? Ik heb nu een gsxf-600. Is een gsxr-750 dan een stap te veel bijvoorbeeld?

gsxr-750 '97 € 5000 30.000 km
full
 
zoals je ziet is de 600 500 euro duurder, is 2 jaar nieuwer en heeft 10.000 km minder gereden, dus lijkt mij de keus makkelijk. maar waar is de derde motor?

edit ziet hem nu wel

edit 1 de zx6r heeft 19.000 gelopen en komt van het zelfde jaar als de gixxer en is 300 euro duurder, ik zal gewoon een proef ritje maken
 
Die gsxr750 is het mooist en het snelst , de stap is niet te groot uiteindelijk zal te toch weer meer vermogen willen ....

Die gsxr600 heeft het voordeel dat het een injectie is , nadeel is z'n kleuren zijn erg saai maar dat is persoonlijk ...

Die zx6r , tsja ik ben er niet kapot van zou voor een soes gaan als je een sport motor wil .... maar ook dat is persoonlijk het zal vast geen slechte motor zijn ....


Ik zeg de gsxr750 :] of koop mij 2003 gsxr600 met nog garantie erop voor 7500 ;)
 
zoals je ziet is de 600 500 euro duurder, is 2 jaar nieuwer en heeft 10.000 km minder gereden, dus lijkt mij de keus makkelijk. maar waar is de derde motor?

edit ziet hem nu wel

edit 1 de zx6r heeft 19.000 gelopen en komt van het zelfde jaar als de gixxer en is 300 euro duurder, ik zal gewoon een proef ritje maken

Ja maar de 750 heeft denk ik wel heel wat meer vermogen. Of scheelt dit niet zo veel? Zoek in ieder geval wel iets met (flink) wat meer vermogen dan de gsxf 600...
 
Ik zou direct voor de gixxer 600 gaan.

Super kleur, raakt minder snel gedateerd dan de andere soes.

Over de kwak kan ik kort zijn: neit mijn sty;e/smaal


Suc6 met de keuze
 
De ninja, vin die soesjes een dikke kont hebben.
Maar voor dat geld zou ik toch liever deze hebben
30244.jpg

Nog van een M-F'er ook

€5.750,00
Beschrijving: Hierbij bied ik mijn Kawasaki zx6r te koop aan.
Hij is van bouwjaar 2000 en het is een nieuw type.
Kilometerstand is 27800 km. Achterband is spiksplinternieuw, voorband is zo goed als nieuw. Hij rijdt perfect en ziet er ook als nieuw uit.
Staat op marktplaats
 
Spuug lelijke groene kleur vind ik dat (de Ninja) :X

Houdt natuurlijk in dat smaken wel verschillen.
Ik zou voor de SRAD gaan... Stoere machine met een goede body.
 
Ik zou voor de Kawa gaan, maar ja, ik ben niet echt subjectief te noemen...
Rijd al 10 jaar Kawa, ondanks proefritten op andere merken! Is dus toch een onbewuste voorkeur denk ik. Succes met kiezen!

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan