Welke van deze 2 motoren is aantrekkelijker?

Evolutions

MF'er
12 sep 2007
55
0
Groningen
Motor A)
Merk/ Type: Suzuki gsx R 750 srad
KM stand: 41974
Bouwjaar: 1996
Prijs: 2900

Nieuwe Bougies
Donkere kuipruit
Kleine knippers carbon
Carbon sportdemper
Nieuwe gaskabels en slangen
Kleine beurt
Nieuwe Banden
Ketting en tandwielen in goede staat
deukje in tank


Motor B)
Merk/ Type: Suzuki gsx R 750 srad
KM stand: 57002
Bouwjaar: 1996
Prijs: 3400

Xenon 8000k
K&N Filter
Dynojet carb. kit
Led knippers (originele aanwezig)
BOS oval B| carbon demper
sliders
donker ruitje (ook origineel aanwezig)
GSXR Heelplates
Gepolijste velgranden
Stalen remleidingen voor
alarm systeem
nieuwe accu
ketting en tandwielen zijn nog redelijk




Motor A is aanzienlijk goedkoper en heeft ook behoorlijk wat minder KM's.. wel minder opties en optisch ook iets minder mooi als motor B (maar 't scheelt niet erg veel)..

Wat zou een verstandige keus zijn? let me know :D thanks!
 
Als de deuk in de tank niet te groot is ga voor A,staar je niet blind op extra's die leveren dikwijls bij verkoop, niks op.ga wel na of A altijd goed onderhouden is (of ie pluimpt als je het gas wat verder open draait,en hoe de olie er uit ziet,om maar een paar dingen te noemen kijk ook of ie niet krom is want 2900 euro is idd aan de lage kant.

succes ;)
 
Afgezien van die deuk in de tank (zonder foto is dat niet te beoordelen) is de vraag of je 500 euro en 15.000 km méér vindt opwegen tegen wat *bling**bling*. Anders gezegd: welke van de extra's die de duurdere fiets heeft zou jij écht willen hebben en wat kost je dat als je voor de goedkopere fiets gaat.
 
Ik zou gaan voor Motor A.

Goedkoper
Minder KM's
Meer onderhoud gehad


Bij motor B krijg ik een beeld dat er veel aan gesleuteld is en dat er bespaard is op onderhoud en daarvoor in de plaats gadgets aangeschaft zijn.
 
Bij motor B krijg ik een beeld dat er veel aan gesleuteld is en dat er bespaard is op onderhoud en daarvoor in de plaats gadgets aangeschaft zijn.
Op grond waarvan krijg je dat beeld? :?
Het enige dat daar misschien op wijst is de staat van ketting+tandwiel, maar je verwacht toch niet echt dat mensen hun kettingset al vervangen als hij nog tijden meekan?
 
Hoeveel waarde hecht je aan het uiterlijk van de motor en aan het zn. posergehalte vd fiets? Als je gek bent van leuke accessoires zou ik voor motor 2 kiezen.

Als je zegt ik vind mijn motor al mooi alstie gewoon netjes is en hij hoeft niet perfect te zijn, kan je motor 1 kiezen. Scheelt een klauw knaken. Maar als je motor 1 koopt en je besluit dat deukje uit de tank te laten halen en wat leuke spullen ervoor te kopen, kan je beter gelijk motor 2 kopen.

Kilometerstand doe ik niet aan. Als een fiets goed onderhouden is, zou ik me pas zorgen maken zo rond het dubbele bij dit soort fietsen. Tegen die tijd ben je wel weer toe aan een nieuwe.

Ik zou zelf motor 1 kiezen, ik ben niet al te poetserig aangelegd, ik wil gewoon lekker rijden. Hoe voorzichtig ik ook ben, een nieuwe kras of een vers deukje schijnt er bij mij altijd wel op te komen :+

Open deur intrappen? Vooruit dan maar: piccies?!?!! *O*

:W Karl
 
Motor A)
Merk/ Type: Suzuki gsx R 750 srad
KM stand: 41974
Bouwjaar: 1996
Prijs: 2900

Nieuwe Bougies
Donkere kuipruit
Kleine knippers carbon
Carbon sportdemper
Nieuwe gaskabels en slangen
Kleine beurt
Nieuwe Banden
Ketting en tandwielen in goede staat
deukje in tank


Motor B)
Merk/ Type: Suzuki gsx R 750 srad
KM stand: 57002
Bouwjaar: 1996
Prijs: 3400

Xenon 8000k
K&N Filter
Dynojet carb. kit
Led knippers (originele aanwezig)
BOS oval B| carbon demper
sliders
donker ruitje (ook origineel aanwezig)
GSXR Heelplates
Gepolijste velgranden
Stalen remleidingen voor
alarm systeem
nieuwe accu
ketting en tandwielen zijn nog redelijk




Motor A is aanzienlijk goedkoper en heeft ook behoorlijk wat minder KM's.. wel minder opties en optisch ook iets minder mooi als motor B (maar 't scheelt niet erg veel)..

Wat zou een verstandige keus zijn? let me know :D thanks!

B heeft meer zooi wat je aan A nog gaat verspijkeren waarna hij toch net zo duur wordt als B. Maar A heeft dan weer minder km's waardoorie weer iets langer mee zou gaan dan B, mits hij ook goed onderhouden is want als B vaker geliefkoost is dan A, is B weer beter. A klinkt mij ook net ff te goedkoop alhoewel B dat ook best is, toch? Kep er verder geen verstand van hoor marrehh... Heb je geen 'C' om het wat simpeler te maken..?

O-)
 
http://www.performancetrading.nl/ nog een optie op marktplaats zoeken bij ,srad
full


3250,-

1996

ca 31000 km
 
Laatst bewerkt:
ik zou wachten...even de kat uit de boom kijken. er komt vast nog wel een betere optie met minder kilometers of een betere prijs. en anders?

optie A.
je moet je niet blind staren op accecoires. ;)
 
A is betere keuze, alle opties kun je kopen. Km's niet.. Boven de 50 dkm heb je ws toch meer gebreken. En vind het stevig aan de prijs....
 
Als de staat van onderhoud hetzelfde is, zou ik voor B gaan. Maar zo te lezen kun je daar binnenkort ketting en tandwielen gaan vervangen en over de banden wordt ook al niks gezegd. Da's alweer 500 euro extra...
 
Motor A, minder afgeracht. K&N is meestal iets minder fijn voor de binnenkant. Bovendien minder kilometers en goedkoper.
 
Motor B.

Ik denk dat ik weet welke dit is en ik ken deze motor, betrouwbare motor en het geld zeker waard.

Goedkoop = duurkoop.
 
Ik zou gaan voor Motor A.

Goedkoper
Minder KM's
Meer onderhoud gehad


Bij motor B krijg ik een beeld dat er veel aan gesleuteld is en dat er bespaard is op onderhoud en daarvoor in de plaats gadgets aangeschaft zijn.

Onzin.

motor loopt super is pas in maart nog afgesteld incl. kleppen en synchronisatie
ook de olie en filter zijn vervangen evenals nieuwe remolie, hij kan er dus een seizoen tegen zonder kosten.
 
ik ga alles even lezen. de kleuren combinatie van de motoren is allebij de standaard goud/zwarte srad. ik wil geen wit/blauwe :P

heeft iemand nog extra aandachtspunten voor als ik een kijkje ga nemen bij deze 2 SRADs?

Thanks voor de reacties fella's !
 
"deukje in tank" Die valt bij mij meteen af. Zo'n deukje zie je iedere keer weer en gaat behoorlijk irriteren op den duur. En van een Suzuki zijn er vast wel te vinden zonder deukjes.
Maar goed ik ben ook een pietje precies wat dat betreft. Ik heb ooit mijn nog goeie zadelovertrek vervangen omdat ie er een tikje scheef op zat. Het viel niemand op maar ik zag het altijd.
 
Motor B

Als je deze ooit zelf weer verkoopt monteer je de orginele onderdelen en verkoop je de ass.

Want orgineel verkoopt beter en zoals iemand al schrijft de leveren niet meer op bij verkoop.
 
optie A

dat de verkoper al eerlijk is over deukje enzo geeft aan dat het geen stiekemerd is.. uiteraard alles goed controleren.

al die opties op motor 2.. tja wat heb je eraan. Zoals gepolijste velgranden enzo :N -O-
 
Motor A: Die is (zo lijkt het) beter onderhouden en daar ga jij uiteindelijk geld mee besparen.. Voor dat geld kun je dan lekker de extra's kopen die jij graag wilt hebben!
 
geen van beide: het zijn suzuki's
































:+

even serieus:
ik zou me blind staren op motor B, en achteraf spijt krijgen
 
Laatst bewerkt:
Motor A.

Gezien de KM stand ben je waarschijnlijk ook minder aan onderhoud kwijt. Mocht je toch die extra's willen kan je ze altijd zelf kopen, heb je nog meer keuze ook.

weet je het niet zeker, wacht dan gewoon op motor C...
 
Terug
Bovenaan Onderaan