Erwin P
Crashtest dummy
Als ik grof geld zou uitgeven voor weer een 4 cilinder werd t de nieuwe Ninja 250 oid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus het gemekker bij de twin is “karakter” maar voor de 4cil is het ineens onpraktisch? En dan nog, de 4cil is onpraktisch, sneller, efficiënter?Juist om de beleving die twin. Heel leuk dat je bij 120 nog een stoot in de rug krijgt, maar ietwat onpraktisch in een land waar je op alle leuke wegen 60 mag.
Ik rijd ook chronisch te hard. Maar met een twin nog redelijk in de buurt van de wet. Met de Gixxer reed ik tussen de 50 en 100 te hard gemiddeld wilde ik er van genieten.
Die 4 cilinder is gewoon sneller, efficiënter enz, einde discussie. Maar daarvoor rij ik geen motor.
Ik zou weer een R1 uit 98 willen hebben en die weer ombouwen naar een caferacer. Heb er de ruimte niet voor.Als ik grof geld zou uitgeven voor weer een 4 cilinder werd t de nieuwe Ninja 250 oid.
Dus het gemekker bij de twin is “karakter” maar voor de 4cil is het ineens onpraktisch? En dan nog, de 4cil is onpraktisch, sneller, efficiënter?
ik denk dat het iets persoonlijks is.
Ja oké, dat ene puntje waar je dan ook absoluut gelijk in hebt blijven herhalen maakt het nog niet een argument dat een twin een betere optie is. Een trekker geeft dezelfde beleving, van stilstand wegrijden gebeurt met een harde ruk en op het moment dat het adrenaline opgewekt moet worden is het al over. Begrijp me goed, ik heb hier een dikke twin in de schuur staan en het is leuk rijden, spannend op welke manier dan ook is het absoluut niet.Sowieso iets persoonlijks natuurlijk!
Uiteraard moet de TS kopen wat hij het leukst vindt.
Het verschil in karakter is, zoals ik al aangaf, zit in het moment wanneer het komt. Het jagen op een 4 cilinder kan ik ook echt blij van worden hoor.
Maar als bij 120 (dat merk ik op meerdere 4 cilinders) de lol pas begint komt het gewoon te laat voor een land met zoveel controles als hier.
Maar dat is toch hoe het gaat @Willem ? Stel zo'n vraag op een forum en iedereen zal je zijn of haar eigen waarheid vertellen. Wat dat betreft is het met zoveel meningen maar goed dat we de keuze hebben uit zoveel configuraties. Blikkers zijn tegenwoordig bijna allemaal veroordeeld tot ielige driepittertjes...
Dat is zoals het zou moeten gaan, iedereen ventileert zijn voorkeur en waarom.Maar dat is toch hoe het gaat @Willem ? Stel zo'n vraag op een forum en iedereen zal je zijn of haar eigen waarheid vertellen. Wat dat betreft is het met zoveel meningen maar goed dat we de keuze hebben uit zoveel configuraties. Blikkers zijn tegenwoordig bijna allemaal veroordeeld tot ielige driepittertjes...
De Shiver is duidelijk de leukere fiets van de twee qua beleving.
Echter of dat ook betekend dat hij voor jou de betere is valt maar te bezien.
Daarnaast is hij een stukje groter dan de Hornet.
Van de 2 rijd de Hornet een stukje makkelijker.
Proefzitten en rijden moet dan uitkomst bieden.
De zaak waar ze staan is wel typisch een zaak waar je terecht komt als je de prijs sorteert op laag naar hoog.
Veel import, en veel zonder historie. Goed opletten dus.
Ben er al meerdere malen geweest om motoren te kijken, en altijd vriendelijk geholpen, maar nog nooit daadwerkelijk iets gekocht.
die garantie geeft hij ook bij de HondaMaar barbier motorsport geeft wel even mooi 24 maanden garantie op je motorblok etc als je bij kopen een grote beurt erbij laat doen.
Dan durft barbier het wel aan dit te geven.
Welke motorzaak doet dit nog?
Dit zegt mij ook weer dat barbier geen vreemde motorzaak is.
Ik ben er zelf wezen kijken, veel.mooie motoren ,ook nederlands en import.
Dat import zegt mij niks het zou mij niet tegenhouden er 1 te kopen er stonden mooie exemplaren bij.
Ook Nederlandse kunnen verpest zijn met terug gedraaide tellers etc.
En hij durft er nog 24 maanden garantie op,te geven ook .
En ik werd daar vriendelijk ontvangen niet opdringerig.
Verder over jouw keuze qua motoren ,ik zou eerst op alletwee rijden en dan je keus maken.
Het hier vragen is zoals je ziet niet helder.
Ieder komt met zijn eigen gevoel en ervaring.
Een motor koop je om het uiterlijk en hoe hij rijd.
Maar mijn smaak is de aprilia zie je niet vaak en de honda is zo een fiets die je overal ziet en zag,een massaproduct met weinig flitsend uiterlijk vind ik zelf.
De aprilia is uitgerust met luxere vering en remmerij dat ziet er wel gaaf uit.
Succes ermee.
Dat is met een vr ook zo eerst kijk je naar t uiterlijk ,ff later blijkt dat je daar geen zak aan hebt ,t is de buitenkant maarMaar barbier motorsport geeft wel even mooi 24 maanden garantie op je motorblok etc als je bij kopen een grote beurt erbij laat doen.
Dan durft barbier het wel aan dit te geven.
Welke motorzaak doet dit nog?
Dit zegt mij ook weer dat barbier geen vreemde motorzaak is.
Ik ben er zelf wezen kijken, veel.mooie motoren ,ook nederlands en import.
Dat import zegt mij niks het zou mij niet tegenhouden er 1 te kopen er stonden mooie exemplaren bij.
Ook Nederlandse kunnen verpest zijn met terug gedraaide tellers etc.
En hij durft er nog 24 maanden garantie op,te geven ook .
En ik werd daar vriendelijk ontvangen niet opdringerig.
Verder over jouw keuze qua motoren ,ik zou eerst op alletwee rijden en dan je keus maken.
Het hier vragen is zoals je ziet niet helder.
Ieder komt met zijn eigen gevoel en ervaring.
Een motor koop je om het uiterlijk en hoe hij rijd.
Maar mijn smaak is de aprilia zie je niet vaak en de honda is zo een fiets die je overal ziet en zag,een massaproduct met weinig flitsend uiterlijk vind ik zelf.
De aprilia is uitgerust met luxere vering en remmerij dat ziet er wel gaaf uit.
Succes ermee.