Welke verzekeringsmaatschappij raden jullie aan?

Petit Poir

MF'er
15 jun 2003
36
0
Sprang-capelle
Volgende week kan ik mijn motortje ophalen een '98 suzuki bandit S 600.
Nou ben ik een beetje aan het vergelijken wat de prijzen zijn van een beperkt casco bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen. Mijn vraag is wie heeft goede /slechte ervaringen bij verschillende verzekeringen?

welke maatschappij is aan te bevelen???

alvast bedankt

Peerke
 
ben zelf bij centraal beheer achmea. Geen problemen mee. geen voor al geen gekke randvoorwaarden van wat betreft doorrijden in de winter en voor beveiliging van de fiets.
 
beperkt casco zou ik niet weten.. ik heb zelf allrisks en das dus goed de kleine lettertjes lezen he. OrionDirect geen alarm verplicht, maar ondertussen wel 250 eigen risico + bij diefstal extra 500 euro eigen risico, Centraal beheer en FBTO vragen +-1800 per jaar.. daaaag

Maar zoals ik zei, bij beperkt casco liggen de prijzen wat dichter bij elkaar.
 
stad rotterdam betaalde ik voor een gsx-r 600 een 2400 euro per jaar allrisk

bij unive slechts 1021 euro per jaar.. moet wel de kleine lettertjes nog lezen..
 
kijk ook eens bij de MAG, maar wat al eerder geschreven is, kijk en vergelijk, scheelt namelijk veel bij de verschillende maatschappijen, maar is geheel afhankelijk van soort dekking, leeftijd, motor, ervaring ed, en vaak is het verschillend per maatschappij, welke voor jouw goed, is , is voor mij bijv. weer slecht en andersom.
 
Wentzel dus,die raad de MAG aan,heb er zelf goede ervaringen mee.Mn gestolen 2002 R1 volledig vergoed inclusief accesoires,voor een goedkoop maandtarief.
 
Was hiervoor bij unive verzekerd, gestolen r6 netjes vergoed gekregen inclusief een bijdrage voor vervangend vervoer gedurende dertig dagen. Premie vond i iets aan de hoge kant. Zit nu bij de knmv, premie niet te hoog en redelijk snelle opbouw van bonus malus. Ook 10 % korting voor bijvoorbeeld een vro 1.
 
kijk op internet bij de verschillende maatschappijen wat bij jou past en wat je wilt:

Hulp in buitenland, kleding mee verzekeren, stalling binnen of buiten (goed de voorwaarde lezen) gewoonlijk, opzittende verzekering, wa, wa plus og all-risk...

Mijn vriend heeft hem verzekerd bij de Europeesche, wa plus, met extra kleding, buitenland en dat soort dingen voor 272 euro per jaar (is wel motor uit 1985.
 
Terug
Bovenaan Onderaan