Welke verzekeringsmaatschappij?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Welke verzekeringsmaatschappij gaat akkoord met een simpele testuitdraai van een motor die is teruggetund naar 25kw :?

Zo sprak ik vandaag een dealer die zei, als je een verzekering hebt die akkoord gaat met een testbankuitdraai, kan je in principe elke motor kopen die je wilt, omdat het maar 4 ringetjes in de carbs zijn..

Maar ja.. welke verzekering doet dit :?
 
London verzekeringen Amsterdam,
is volgens mij al eens ter sprake geweest...
 
O sorry.. excuseer mijn lompheid.

Maare.. is dat een dure verzekering?
 
O sorry.. excuseer mijn lompheid.

Maare.. is dat een dure verzekering?

Even zoeken in de database, staan een hoop topics in over dit onderwerp.

Kosten voor verzekering hangen af van een heleboel dingen. Let bij je keuze niet alleen op de lage premie maar ook op de voorwaarden!!
 
Ah.. ik dacht dat je er dan ook gelijk naar betaalde.. maar das dan wel lekkers.
 
een van de weinige voordelen van 25kw rijden is dat de motor goedkoper is in de verzekering dan bij vol vermogen *D
 
De verzekeraar gaat uit van het kentekenbewijs. Een vermogensuitdraai lijkt mij geen wettig bewijs van het vermogen van een motor, omdat dit vrij makkelijk te vervalsen is.
 
De verzekeraar gaat uit van het kentekenbewijs. Een vermogensuitdraai lijkt mij geen wettig bewijs van het vermogen van een motor, omdat dit vrij makkelijk te vervalsen is.

Ik heb mijn motor toch echt op die manier verzekerd :)
 
Ik ga het gewoon eens aan hun voorleggen... en als zij akkoord gaan daarmee, doe ik het gewoon zo :)

Tis toch al zo k*t om een goeie motor te vinden met 25kw EN mijn lengte :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan