Welke vinden jullie het mooist? (Viper helmen)

De Camo White vind ik mooi

sommige medepos(t)ers hebben je vraag niet helemaal goed begrepen denk ik ;)
de mooiste gaat het om, niet de prijs en wat je daarvoor nog meer zou kunnen kopen, toch?
Arai is erg prijzig, heb er zelf ook 1 (in de opruiming gekocht), nooit spijt van gehad en zit erg lekker om / op mijn koppie en daar gaat het om. :Y

Er wordt gevraagd naar onze mening. Ik vind de Frost Black mooi voor 200,- minder. Zie het als een MF service. Je vraagt om een simpel antwoord en we maken het ingewikkelder ;)
 
Chaser_Neon_Yellow_L.jpg





_O-
 
Laatst bewerkt:
Vind de Sinster wel gaaf, maar dan in blauw. En dan moet er nog een zwart vizier op ;) En ach duur ? Duur is maar relatief. Wat de een duur vind, vind de ander een koopje.

Sinister_Blue.JPG
 
Ik zou voor deze gaan, strak design, niet overdreven wat betreft tribals, vlaggen en draken etc.

Viper__BANDA_BLACK.jpg
 
Laatst bewerkt:
de mijne :+

DSC04951.jpg



maar toegegeven... veel heb je der niet aan als je met een jap of een Italiaan rijdt :P
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, de camo serie vind ik wel het mooist als ik moet kiezen.
Jammer dat er geen groene is :P

De oude camo was er wel in het groen :)

Arai_Vector_Helmet_-_Camo_Camo_Green_zoom.jpg


Arai leverd niet zoveel groene helmen in Nederland. Heb zelf de groene leopard, die word ook niet geleverd in Nederland. Maar werken bij een Arai dealer wil nog wel eens helpen in dat geval, Arai heeft hem gewoon voor me uit het buitenland gehaald O-)

CHASER%20LEOPARD_GREEN_P_pin.jpg
 
Laatst bewerkt:
als ik zou moeten kiezen... dan een andere helm... maar als er niks anders dan deze zijn dan maar frost black.
 
De oude camo was er wel in het groen :)

[afbeelding]

Arai leverd niet zoveel groene helmen in Nederland. Heb zelf de groene leopard, die word ook niet geleverd in Nederland. Maar werken bij een Arai dealer wil nog wel eens helpen in dat geval, Arai heeft hem gewoon voor me uit het buitenland gehaald O-)

[afbeelding]



Ooooh wil ik ook , wil ik ook!!! *O* *O* *O* *O*

Mooie helm die leopard. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan