Welke vinden jullie het mooist? (Viper helmen)

Ricksel

Rookie
20 okt 2009
5
0
Was eens benieuwd welke van de Vipers jullie het mooiste vinden?:)

http://www.arai.nl/index2.php?pagina=model&t=2&model=Viper

Ben benieuwd! :]
 
Viper__FLAG_UK.jpg
 
Ik ben het met Fiah eens. Ik vind ze allemaal lelijk. En duur inderdaad.

Maarja ik vind alle Aria's dan ook lelijk, en pest me zwager dan ook altijd als hij weer eens vol trots over zijn 600E Arai begint. Kan ik altijd mooi zeggen dat ik een mooiere helm heb die ik 2x zou kunnen kopen voordat bedrag > Shark.

Maar mocht je toch nog enige waarde hechten aan mijn mening dan zeg ik dat de minst lelijke de SINISTER is.
 
index2.php


deez is allerdeballerdemooizte
 
Laatst bewerkt:
[me] Dacht, met de aankoop van zijn nieuwe Suomy afgelopen zaterdag, een rib uit zijn lijf afgestaan te hebben... :X [/me]

Wat een geld! :o

Echt verliefd word ik er op geeneen van deze :N

Niet lelijk vind ik dan de Camo White... :9
 
dan ga ik toch meer voor de Frost- of Banda Black.
Vind die frutsels maar niks. :r.
met name omdat er een soort van mode schijnt te zijn. :')
"Ik moet een nieuwe helm, want mijn design is "uit" "

Ik heb nu ook gewoon effen mat zwarte helm, vinnik veel strakker.
 
Laatst bewerkt:
Zoo de meeste zijn lekker positief _O-
Vind de meestel wel vet, maar kan niet kiezen :P
 
ik had de thunder black maar daar heb ik helaas maar een half jaar plezier van kunnen hebben..

moet nu een nieuwe helm kopen en denk dat ik nu een RX7 GP (edwards replica) ga kopen of toch weer een Viper maar dan wel de thunder White

RX7:
CorsairV_Edwards_Black.jpg
 
Ohja als je mooie helmen wilt hebben kom je automatische bij AGV, HJC of Shark terecht. Dit zijn de enige merken die voor acceptable prijzen mooie helmen maken (tuurlijk Schubert S1 is mooi maar kijk die prijs!)
 
Vind de FLAG ITALY wel erg mooi, maar die prijs :? 2 keer zo duur als mn x-lite x701 waar ik heel erg tevreden mee ben :)
 
Deze vind ik verreweg de mooiste.
thumb_Viper__BANDA_BLACK.jpg

Op zich is die UK Flag ook wel mooi qua kleuren maar ik hoef geen Britse vlag op mijn kanis.
 
'Welke vinden jullie het mooist?' > 'Welke vinden jullie het mooist? (Viper helmen)'
 
De Camo White vind ik mooi

sommige medepos(t)ers hebben je vraag niet helemaal goed begrepen denk ik ;)
de mooiste gaat het om, niet de prijs en wat je daarvoor nog meer zou kunnen kopen, toch?
Arai is erg prijzig, heb er zelf ook 1 (in de opruiming gekocht), nooit spijt van gehad en zit erg lekker om / op mijn koppie en daar gaat het om. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ohja als je mooie helmen wilt hebben kom je automatische bij AGV, HJC of Shark terecht. Dit zijn de enige merken die voor acceptable prijzen mooie helmen maken (tuurlijk Schubert S1 is mooi maar kijk die prijs!)
nou inderdaad, de schoonheid van mijn saaie grijze HJC is uit te drukken in €150 _O-
 
Hmmm, de camo serie vind ik wel het mooist als ik moet kiezen.
Jammer dat er geen groene is :P

Maar om eerlijk te zijn, bij andere merken kun je toch mooiere krijgen.
Van deze serie zal ik er in ieder geval geen kopen.

Maar dat is en blijft jouw keuze!
Je moet kopen wat JIJ mooi vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan