Welke voorschokdemper voor een Vespa GTS 300 bouwjaar 2016?

cardiobiker

Die hard MF'er
7 jan 2016
283
70
Hamont
Onlangs heb ik een Vespa GTS 300 bouwjaar 2016 gekocht met 10.000 km op de klok. De scooter rijdt heerlijk, maar de vering laat toch wel te wensen over. Ik zou dan ook willen beginnen om de voorschokdemper door een betere te vervangen. Ik heb al gekeken bij diverse merken (YSS, Malossi, Zelioni, Wilbers, Öhlins etc.) maar de GTS- voorschokdemper uit 2016 heeft een bevestiging aan de onderzijde dmv. een oog en verschilt dan ook van andere bouwjaren. Ook de prijsverschillen zijn behoorlijk tussen diverse dempers. Wie kan mij adviseren?
 
Google maar eens op Sip scooters in Duitsland :Y De site kan je gewoon op NL zetten. Vele uren kijk&studeer plezier *O*
Dat is inderdaad een interessante website, alleen knippert het beeld constant als ik op deze website wil kijken ???? Foutje?
Je komt al heel snel bij SIP uit bij het zoeken naar onderdelen, maar ik gisteren een alternatief gevonden: scooter-center in Keulen.
Daar ga ik denk ik mijn nieuwe schokdemper bestellen. Ben ook nog op zoek naar een werkplaatshandboek (ev. digitaal) voor de Vespa, voor alle aantrekkoppels van de bouten. ik wil het wel goed monteren allemaal.
 
Ik heb zelf Malossi ,zeer tevreden over.
Idd er zijn diverse merken,Zelioni is ook zeer goed en mooi🛵🛵🛵
 
Terug
Bovenaan Onderaan