welke voorvork is dit?

pindakaas

MF veteraan
15 jul 2008
1.451
737
Ik heb jullie hulp even nodig. Ik ben bezig met een project waar al een boel onderdelen bij zaten. Het is een z650 uit 1982 met wielen van een z750 uit(zo te zien 2004). Nou heb ik het probleem dat ik niet weet welk model voorvork erin zit. Je zou zeggen dat het een z750 voorvork is, maar die zien er toch net weer anders uit dan deze.
Ik heb al uren op internet rondgekeken, maar ik kom er niet uit en dat is toch wel handig als ik er andere keerringen en olie in wil doen.
De diameter is 43mm.
Weet iemand van welk merk/model deze voorvork is? er staan geen merktekens op de vork zelf.
z650.jpg

voorvork1.jpg
voorvork2.jpg
voorvork3.jpg
 
Waarom heb ik daar niet aan gedacht? Thnx dat is inderdaad ook een goede oplossing.
Als het er niet opstaat is de keerring ook op te meten

Wordt aangegeven in

Binnenmaat X Buitenmaat X Dikte

Toch is het handig om te weten wat voor voorvork het is mocht je er onderdelen voor moeten bestellen
Wellicht herkent @Coert65 het en als je in de buurt woont wil het wel eens voorkomen dat Bas van Hyperpro in Alphen 'm herkent.
Misschien wel van een foto mailen, met véél details
 
Ik heb jullie hulp even nodig. Ik ben bezig met een project waar al een boel onderdelen bij zaten. Het is een z650 uit 1982 met wielen van een z750 uit(zo te zien 2004). Nou heb ik het probleem dat ik niet weet welk model voorvork erin zit. Je zou zeggen dat het een z750 voorvork is, maar die zien er toch net weer anders uit dan deze.
Ik heb al uren op internet rondgekeken, maar ik kom er niet uit en dat is toch wel handig als ik er andere keerringen en olie in wil doen.
De diameter is 43mm.
Weet iemand van welk merk/model deze voorvork is? er staan geen merktekens op de vork zelf.
Bekijk bijlage 1699696
Bekijk bijlage 1699697Bekijk bijlage 1699698Bekijk bijlage 1699699
ZX6R uit 1998
 
De voorkant staat wel erg laag, zelfs met die voorwielstandaard.
ja dat klopt, als hij op de grond staat is het vrij laag. Mocht het toch te laag blijken dan spaar ik wel door voor een usd vork, maar voor nu maar even kijken of dit te doen is. voorzichtig aan met hobbels...
 
Terug
Bovenaan Onderaan