Welke Wheel Stripe's ?¿?

en wat voor schitterend apparaatje is het dan, dat ervoor zorgt dat je die stripes zo netjes erop kan zetten?
 
Ken je denk wel als je hem nu ziet, geweldig dingetje die je stripe niet scheef laat plakken.
kkmmwecpoekoe-DSC00466.JPG
 
ik vind het brilliant..ne het werkt dus nog ook? is het volledig foolproof? of moet ik mn vriendin lief aankijken om het te doen?
 


Via wat gegoogle, besteld uit Duitsland voor een tientje. Koste wel wat moeite, maar dan heb je ook wat.

Ook te koop bij Safe, maar dan kost het 30 eurie...
 
Waar gekocht ik wil witte streepjes trekken, met aanbrenghulpje.

Dus waar en hadden ze ook wit.

Groet #
Hans van wijk motoren, zoetermeer


ik vind het brilliant..ne het werkt dus nog ook? is het volledig foolproof? of moet ik mn vriendin lief aankijken om het te doen?
Als je vriendin kieskurig en netje kan plakken zou ik haar het zeker laten doen })
Helaas moest ik het zelf doen, als mijn vriendin dat moest oplakken, was er 75% kans in dat ik vierkante look wielen had -O-
 
Goed gelukt. Had geen andere kleur moeten zijn. Heb het zelf ook gedaan op mijn rode diversion (uiteraard rode strips). Geen spijt van gehad. Ik heb gemerkt bij anderen dat het s'avonds beter te zien bent. Dat kan natuurlijk nooit kwaad.

Tip voor wie er nog aan moet beginnen: het ligt een beetje voor de hand maar je kunt beter niet eerst het wiel in de was zetten voordat je de strip gaat aanbrengen.

Groetuh.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan