Welke XR?

SM Freak

Rookie
4 jun 2006
12
0
Gent
Hallo,

ik heb daarnet een honda XR voor een prikje gekocht.

Maar nu vroeg ik mij af welke het juist was, ik ga er vrijdag om dus kwil wa info verzamelen.

Ikzelf twijfel tussen XR500 of 600

Enkele kenmerken

Klein rechthoekig voorlicht
2Trommels
Lomp blokachterlicht
Ronde teller
Wet sump, zwart blok 'geen RFVC', ik denk wet sump omdat er geen olie peil stokje in het frame zat, enkel aan het blok zelf

Op zadel staat enkel XR, tis blauw, enkele carb, monoshock veer met gasdemping

Ik weet niet sinds welk jaar de XR met RFVC blok std werd voorzien
Ik weet ook niet als er ooit XR600 met twee trommels werden voorzien, daarom denk ik dat het een 500is, ook door het bloklichtje

Weet iemand raad? Foto's heb ik nu nog niet, en als ik hem ophaal vrijdag bel ik wel ff naar Honda met frame nr, voor te zien welk type het is..


Dank bij voorbaat :wink:


Hij ziet er zo ongv uit..
2005%5C04%5C04%5Cbikepics-324523-full.jpg


Zo'n teller en koplampje, + zwart blok

2004%5C10%5C05%5Cbikepics-223283-full.jpg


Zo'n zadel, blok ook zwart

10953733-honda-xl-600.jpg


Zo'n achterlicht

2006%5C06%5C15%5Cbikepics-611173-full.jpg


en de twee trommels



Weet niemand raad :} ?
 
Staat er niets op de papieren ofzo? Ik zou dus nooit een motor kopen zonder zeker te weten wat het precies is.... ben wel benieuwd naar een foto van het weekend dan !
 
Het lijkt mij een mengeling van onderdelen uit verschillende bouwjaren
 
Staat er niets op de papieren ofzo? Ik zou dus nooit een motor kopen zonder zeker te weten wat het precies is.... ben wel benieuwd naar een foto van het weekend dan !


Maarja het was wel heel goedkoop, twee bakke bier O-)

Kun je geen nee tegen zeggen, foto's heb ik zaterdag *O*
 
Ik heb hem!

Gaar gebakje maar wat wil je voor 20euro *O*


Foto=Z36BI4PM


Frame nr begint met JH 27 (Ik ben wel un belg :X )

Ik zie nergens op de cil een cc aanduideling, het bloknr begint met een M -O-

Wie o wie vertelt het mij?
 
XR350 NE01/NE02
XL350 ND03
XR500 PE03
Kan overigens best een XR600 PE04 of XL600 PD03/PD04 frame zijn, de witte kleur lijkt mij origineel.
Ik begrijp niet dat je blok geen RFVC is en die typeaanduiding die je opgeeft is volgens mij fout.
 
Leuk project , ga je er een SM van maken ???
nou is een 350/500 niet echt een pk pakhuis komt niet boven de 35 pk
Maar goed als het blok verder in orde is kan je voor de centen er een hoop lol van hebben
 
Wel leuk dat je een plaatje )van mijn motor erbij hebt gezet(eerste plaatje, motor met de witte handkappen. Ik ga vanavond het blok er weer in hangen na een afgebroken kickstarter-as.
Ik vrees dat jij een allegaartje hebt gekocht maar ook daar kun je lol aan hebben.
Succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan