Welke zaak heeft veel DAINESE ?

FrankyTL1000s

Die hard MF'er
16 apr 2002
374
0
Haarlem
Zit nou al ruim twee maanden op een broek te wachten... :(
Ik wil nou eindelijk ook wel een keer plat door de bocht ;)
Welke motorzaak heeft een ruime keuze / grote voorraad Dainese spul?
Alvast bedankt voor de info.
Frank
 
Hans van Wijk motoren in Zoetermeer heeft bijna de hele collectie hangen in bijna alle maten. Dat is de moeite waard. :)
 
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:02 schreef The Saint het volgende:
Hans van Wijk motoren in Rotterdam heeft bijna de hele collectie hangen in bijna alle maten. Dat is de moeite waard. Ze zitten in Zoetermeer.

Was is het nou Rotterdam of Zoetermeer? :P
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:02 schreef The Saint het volgende:
Hans van Wijk motoren in Rotterdam heeft bijna de hele collectie hangen in bijna alle maten. Dat is de moeite waard. Ze zitten in Zoetermeer.

Heb je gezopen sintje? waar zittie nou????? :P

Edit: snel verbeteren he...
 
Solly mannen... vanacht niet best geslapen.. een kut mug die maar bleef zoemen en maar niet dood wilde gaan. Daarnaast zat een van die kittens aan de deur te krabbelen en toen ik deze een schop wilde geven was deze ook al pleite.... Dus ik ben vandaag een beetje gaar.
 
Motoport Stadskanaal heeft de gehele collectie hangen. Ligt waarschijnlijk wel uit de richting, maar kun je een leuk stukkie :]
 
Motoport Stadskanaal heeft de gehele collectie hangen. Ligt waarschijnlijk wel uit de richting, maar kun je een leuk stukkie :]

Hier hingen er ook een beste bult van:

t_rossi_front.jpg


En waren ook nog wel wat leuke aanbiedingen, alleen van die kleine k*tmaatjes... :(
 
Door The Saint [Activiteiten] op 09-08-2002 11:02
Hans van Wijk motoren in Zoetermeer heeft bijna de hele collectie hangen in bijna alle maten. Dat is de moeite waard.
Hans van Wijk is een pure afzetter dingen die je daar ken kopen zijn op de hoek 20% goedkoper!
 
Arie Molenaar in IJsselstein heeft een grote hoeveelheid.

Wat wil je gaan kopen??
Ik heb zo'n schattig rood jasje van Dainese maar de bijpassende broek hadden ze niet in mijn maat en die is dus besteld, gaat alleen een beetje lang duren en dat vindt ikke niette leuk.
Het is gewoon een losse aanritsbare broek met kneepads (a €429,-!).
En waren ook nog wel wat leuke aanbiedingen, alleen van die kleine k*tmaatjes...

Da's precies wat ik zoek, een maatje 44.
 
Solly mannen... vanacht niet best geslapen.. een kut mug die maar bleef zoemen en maar niet dood wilde gaan. Daarnaast zat een van die kittens aan de deur te krabbelen en toen ik deze een schop wilde geven was deze ook al pleite.... Dus ik ben vandaag een beetje gaar.

Zijn we lekker dier vriendelijk bezig Saint ;)

Ik ga zo maar eens even bellen voor je.... wat zullen we doen, bureau Halt en Dierenbescherming. Lijkt me dat die twee er wel uit zullen komen wat ze met je gaan doen })
 
Heb van verschillende winkels gehoord dat Dainese kleding moeilijk na te bestellen is. Men maakt 1 maal een grote partij en daar moet iedereen het maar mee doen. Als je geluk hebt ligt er ergens in Europa zo'n broek en anders is het denk wachten tot de volgende serie en hopen dat ze jou broek nog maken...... Dit heb ik gehoord, maar of het waar is....... :?
 
Franky zegt; "Hee Iniemienie, kan jij niet effe kijken, jij doet toch voor iedereen boodschappen? Moet morgen werken dus kan niet gaan kijken, grrrrr" *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Franky zegt; "Hee Iniemienie, kan jij niet effe kijken, jij doet toch voor iedereen boodschappen? Moet morgen werken dus kan niet gaan kijken, grrrrr" *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Jij bent een lekkere..... ;)
Ik doe niet voor iedereen boodschappen enne morgen heb ik ook wat andere plannen.

Nou misschien als je er nog een :} bij doet dat ik dinsdag wel effe naar IJsselstein voor je cross. Maandag zullen ze wel dicht zitten.
Moet ik wel effe van je weten waar ik voor moet kijken. Een broek lijkt me duidelijk, maar verder?

Stuur anders effe een mail over het hoe en wat wat je in gedachte hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan