Welke zouden jullie kiezen ..

exorito

Rookie
19 mei 2008
4
0
België
Ik ben nu bezig met mijn opleiding voor mijn rijbewijs A.
Volgende maand zou ik mijn eerste motor (tweedehands) willen kopen.

Ik heb 2 leuke motors gevonden, maar ik kan niet kiezen.
Ik heb heel veel gelezen over beide motors, maar ik kom er echt niet uit...


Suzuki Bandit gsf650
4200 euro
Bouwjaar: 10 - 2006
In perfecte staat, 5.950 km, met ABS en valdoppen.

OF

BMW F 650 CS
3100 euro
Bouwjaar: 04 - 2002
kmstand : 7000 km, met ABS.

Welke zouden jullie kiezen voor een beginneling en waarom?
Alvast bedankt.
 
Welke zouden jullie kiezen voor een beginneling en waarom?
Alvast bedankt.
De Bandit, want daar kan je na enige ervaring ook nog heel hard mee als snelheid je ding is.
De BMW is toch een 1 pitter.

Maar beide zijn prima beginners -en gevorderden- motoren.
Prijzen met ABS lijken me helemaal niet verkeerd. :? :}
 
Beide motoren zijn niet verkeerd maar ik denk dat je op de bandit minder snel bent uitgekeken dan op de BMW.
 
Ik denk niet, dat ik je moet vertellen welke je moet nemen?? :-)

Ik zeg dus ook: Bandit

Ik ben het met Vester86 eens dat de prijs "verdacht" laag ligt...maar ja je weet 't nooit; miss wil de verkoper er snel van af?
 
Ik heb zelf een bandit als eerste motor gekocht en heb daar nooit spijt van gehad! Heb in Australie 3 weken lang op een F650GS gereden (volgens mij niet zo heel veel anders dan de CS :?) en dat toert prima, maar toen ik thuis kwam was ik weer uitermate in m'n nopjes van 't veel sportievere karakter van de soes.
 
Beetje overbodig om het nog te roepen, maar 'k zou voor de Bandit gaan.

Zorg inderdaad dat je hem goed bekijkt, want voor zover ik weet zou zoiets toch zo'n 5.000-5.500 euro waard moeten zijn.
 
Beetje overbodig om het nog te roepen, maar 'k zou voor de Bandit gaan.

Zorg inderdaad dat je hem goed bekijkt, want voor zover ik weet zou zoiets toch zo'n 5.000-5.500 euro waard moeten zijn.
Misschien woont de TS (topic starter) in Belgie?
 
Dank u wel voor de reacties, ik ga dus voor de Bandit.
Ik woon idd in België en die Bandit is ook te koop in België.
De eigenares (het is een vrouw) wil er snel van af zijn, want die motor staat in de weg. Ze heeft een chopper aangeschaft.

Ik ben al eens gaan kijken naar die Bandit. Die ziet er goed uit. Zit ook goed, en het zadel kan in hoogte ingesteld worden. Dat is ook interessant omdat ik 1m90 groot ben.
Ik had iemand meegenomen die er iets van af kent en die vind dat die motor in heel goede staat is.
 
Dank u wel voor de reacties, ik ga dus voor de Bandit.
Ik woon idd in België en die Bandit is ook te koop in België.
De eigenares (het is een vrouw) wil er snel van af zijn, want die motor staat in de weg. Ze heeft een chopper aangeschaft.

Ik ben al eens gaan kijken naar die Bandit. Die ziet er goed uit. Zit ook goed, en het zadel kan in hoogte ingesteld worden. Dat is ook interessant omdat ik 1m90 groot ben.
Ik had iemand meegenomen die er iets van af kent en die vind dat die motor in heel goede staat is.

Als die Bandit in orde is, niet twijfelen maar kopen. Is zelfs in België een scherpe prijs denk ik. Je kunt nog proberen voor 4000 euro rond maar ik zou het niet op die 200 euro laten aankomen als ze dat niet doen. Nieuwprijs was toch ongeveer 7000 euro vond ik via google op www.demotorsite.be
Laat het even weten hé als je de Bandit gekocht hebt, is een prima beginnersmotor waar je niet snel op uitgekeken/uitgeleerd bent met bovendien een ontspannen zithouding. Zou leuk zijn als je een fotootje plaatst van je toekomstige motor ;) , veel rijplezier alvast :] .

Groeten van een grensgeval(woonplaats Hulst in Zeeuws Vlaanderen)
 
Maatje van mij had een Hyperpro schokdemper achter, en het vermogen icm zijn talent was genoeg om bijna iedereen het snot voor de ogen te rijden op Zandvoort. :} :9~ _O-
 
Oeps, had niet gezien dat je in België woonde :P

Dan zou ik zeker die Bandit doen. Als mevrouw er snel vanaf wil is die prijs flexibel, niks zielig of zo ;)
 
Deze vraag stellen in de categorie Naked Bikes is vragen naar de bekende weg . . . .de meeste hier houden van wind tegen hun kop, het zicht op een motorblok, de rechte zit en de uitstraling de motor te bezitten voor echte kerels :] . . . . .dan valt een BMW al snel af, ondanks dat ze goede motoren bouwen maar meestal niet de smaak van hier. . . . . . .dus kies zelf maar waar je bij wil horen of je tot aangesproken voelt :P
 
Deze vraag stellen in de categorie Naked Bikes is vragen naar de bekende weg . . . .de meeste hier houden van wind tegen hun kop, het zicht op een motorblok, de rechte zit en de uitstraling de motor te bezitten voor echte kerels :] . . . . .dan valt een BMW al snel af, ondanks dat ze goede motoren bouwen maar meestal niet de smaak van hier. . . . . . .dus kies zelf maar waar je bij wil horen of je tot aangesproken voelt :P

BMW%20F650CS%2004%20%202.jpg


check: wind tegen je kop, zicht op een motorblok, rechte zit

:+

maar het blijft een bmw
 
Terug
Bovenaan Onderaan