Welke zwaardere 2 cilinders zijn er?

Conclusie: d'r gaat niks boven de Yamaha BT1100 Bulldog ;)

:]
full
 
RONALD53 ik rij zelf ook een BT1100 , en ik kan het beamen dat ze onder in de kelder behoorlijk veel NM. leveren . De mijne levert 81 NM. bij 4977 omw. p.m. , en heeft 46.0 KW bij 6052 omw. p.m. Alleen de restrictors boven de gasschuiven zijn eruit , en de naalden staan 1 stand hoger . Bovendien sturen ze ontzettend goed .
 
RONALD53 ik rij zelf ook een BT1100 , en ik kan het beamen dat ze onder in de kelder behoorlijk veel NM. leveren . De mijne levert 81 NM. bij 4977 omw. p.m. , en heeft 46.0 KW bij 6052 omw. p.m. Alleen de restrictors boven de gasschuiven zijn eruit , en de naalden staan 1 stand hoger .
Ik heb de restrictors ook verwijderd, maar daarnaast ook Laser Duotechs met Sports Inserts, een andere inlaat op de airbox (TDM 850) en K&N filter. Ik heb de beste resultaten in het middengebied door de naalden 1 stand te laten zakken. Voor stationair en net daarboven zitten er sationairsproeiers 20 in, i.p.v. 17.5. Er zitten ook andere hoofdsproeiers in, maar ik ben met Dynojet aan het experimenteren gegaan, en de maat daarvan (136) is moeilijk te relateren aan die van de originele Mikuni sproeiers. De motor trekt als een lier en is goed zuinig voor een bike met een klassiek niet-ingespoten blok, zo'n 18-20km/L.

Bovendien sturen ze ontzettend goed .
Mee eens :] . Daar heb ik dan ook niets aan veranderd! ;)

Ronald
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan