Welke zwaardere 2 cilinders zijn er?

Cagiva raptor misschien?
Mijn zoon heeft er een.
V-twin 1000 van Suzuki erin, met powercommander.
Loopt mooi soepel trekt geweldig en kan natuurlijk ook nog hard.
 
6335225665835184982007_Aprilia_Tuono_Factory.jpg

Tuono!
 
Nou even een serieuze bijdrage als ik mocht kiezen, dan werd het één van deze drie:

Moto morini Corsaro

2010_Moto_Morini_Corsaro_1200_Veloce_Wallpaper%201.jpg


KTM Superduke

2009-07-20_20-54-38_20072009434.jpg


Ducati Streetfighter

146_0907_02_z+2009_ducati_streetfighter+right_side_view.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou even een serieuze bijdrage als ik mocht kiezen, dan werd het één van deze drie:

Moto morini Corsaro

[afbeelding]

KTM Superduke

[afbeelding]

Ducati Streetfighter

[afbeelding]

Zou ik snel voor de duc gaan! :) Alleen moet je wel de centjes voor hebben :)
Superdukes schijnen ook heel leuk te zijn, maar vind hem er beetje saai uit zien... de Duc kan je overal elk detail naar kijken en het is af!
 
dus je denkt dat je het verschil tussen de 650 die gemaakt is om vriendelijk te zijn en tussen bijvoorbeeld de LC8 serie van KTM.. dream on ;)
de SV's zijn vriendelijke beginnermotoren. zegt niet dat het geen hele goede zijn hoor :)

maar de SD die al genoemd is is een geweldenaar, rijders worden hooligans genoemd om de rijstijl die hij uitlokt...

maar rijd eens op zo'n ding, kom je gauw genoeg achter het geweld van een europese twin!
en oh ja, voorzichtig, het is verslavend

Helemaal mee eens, zodra ik op mijn SD stap ploppen spontaan mijn duivelshoorns uit mijn helm. Denuff kan het beamen, wij twee zijn wel redelijke mafketels :lol:

Hij heeft power zat!!
 
Dat je daar nog over twijfelt, is toch niet zo'n moeilijke keus: een hippe naakte zware v-twin, dan is er eigenlijk maar 1 O-)

dsfvrefvr.jpg


lijkt me vrij duidelijk toch :P
 
Als iemand zijn superduke wil ruilen met mijn sp2 gaat ie echt weg, dus als ik een keuze had zou ik voor de superduke gaan.
 
hallo

ik zit rond te kijken voor een wat zwaardere 2 cilinder, heb nu een SV650N uit 2005,en wil het liefst weer een naked, een racer ombouwen naar naked kan altijd nog,maar het liefst een naked

ik zoek een V-twin, geen parallel
een motor waar ik "met de gashendel mee kan groeien" om het zo te zeggen

het enigste wat ik kon vinden was en SV1000 en een 990 superduke eigenlijk

iemand meer opties?

mvg eric
Ben van een SV650S naar een Moto Morini Corsaro 1200 Veloce gegaan. De overstap is me goed bevallen, ben na drie jaar op deze motor nog lang niet 'uitgeleerd'. Een Corsaro heb je tegenwoordig al voor minder dan 8000 euro. :Y
 
Alleen is die topkuip echt zooo lelijk. :X
De ronde koplampversie kan ik wel waarderen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan