Welkom Ik!!

BB25

Rookie
25 jun 2006
13
0
Leeuwarden
Een goeden dag,

Ik ben nieuw hier en na het forum een beetje doorgekeken te hebben leek het me wel toepasselijk mijzelf even een eigen topic te doen toekomen :)

Ik weet nog niet echt wat ik er van verwacht maar dat ga ik dus de komende tijd beleven.

I ben net in het bezit van een in (helaas) redelijke staat verkerende Intuder VS700 uit 1986 en na de eerste 500 mijl gereden te hebben in mijn uppie dacht ik eens te kijken of er in het noorden van t land nog mensen zijn met een vergelijkbaar probleem.. (Ik woon momenteel in Leeuwarden)

:] ruled maar met meer zielen = t meer vreugd!!
 
Welkom.

Maar je probleem is dus dat je eigenaar bent van een VS700? Tja, daar heb ik wel een remedie voor.

full




8-)
 
nou das een lekkere binnenkomer zeg!!

Maar vertel vertel me toch eens vlot,
Waarom vind jij een VS700 toch zo'n krot?
 
Ik heb geen probleem met een vs700, maar jij schijnbaar?

I ben net in het bezit van een in (helaas) redelijke staat verkerende Intuder VS700 uit 1986 en na de eerste 500 mijl gereden te hebben in mijn uppie dacht ik eens te kijken of er in het noorden van t land nog mensen zijn met een vergelijkbaar probleem..

Als je nu een beetje duidelijker bent met wat je échte probleem is, kan iemand je hier misschien helpen. Zoals ik het nu lees, heb je een probleem ómdat je in het bezit bent van een vs700.
:?
 
okey okey, ik zal in plaats van het topic te veranderen en het geheel volledig uit zijn (of haar) verband trekken het hier even duidelijk maken.

Mijn VS700 is niet zo mooi als ik zou willen maar dat is financiaal voor mij nu even niet anders. Ik ben er daarintegen wel heel erg blij mee!

Het probleem waar ik in t topic op doelde is het rijden in mijn uppie. wellicht kwam dit er taal-technisch niet helemaal uit maar dat komet omdat ik bang ben dat ik toch iets van dyslexie (of wat dan ook) heb. ik denk soms dat zinnen prima kloppen en dan blijken andere mensen er geen drol van te snappen.. Dit is typisch weer zo'n situatie..

zo duidelijk hoop ik?
 
Alleen rijden zou absoluut geen probleem hoeven zijn.

Je hebt een intruder, dus inschrijven bij de IOCH.
http://www.IOCH.com (www.IOCH.com)

Regelmatig grote tourtochten vanuit de club en veel mensen op het forum die absoluut met je willen rijden.

Chroom van een intruder is inderdaad veel, maar het valt reuze mee om dit mooi te krijgen. Zelf kan je er al heel veel aan doen door enorm te poetsen, maar opnieuw laten verchromen valt qua prijs ook reuze mee.

Groetjes,
Martijn
 


valt wel mee ;) ik denk dat je meestal gewoon ff door de flauwigheid heen moet prikken, de meesten willen gewoon een beetje stangen en testen alle nieuwelingen, maar als je echt een serieuze vraag hebt krijg je daar ook goed antwoord op :)


@TS; welkom op het forum en veel plezier hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan