Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test
Dit ook niet:P.
Iedere keer als ik op reageer,bij een bepaalde post druk ,komt er een regel bij*O*

P.s. jouw post gebruik ik dus als test

:+
 
Klopt, heb dat ook nooit ergens kunnen vinden en me altijd afgevraagd hoe sommigen daaraan kwamen :?

Door de karaktercombinatie :^. Dat werkte toen, maar was eerst niet meegenomen naar het nieuwe forum, en ergens vorige week heeft Duderuud dat toch nog (op veler verzoek) terug ingevoerd.
 
Ik begin geleidelijk weer meer waardering te krijgen voor @Duderuud. Alleen hoop ik dat hij nog iets gaat doen voor de vrije achtergrondkleurkeuze ;)

Ik was/ben ook niet geheel tevreden (laat ik het zo zeggen), maar om dat nou op @Duderuud af te schuiven gaat ook wel weer wat ver imo :)

Ik had zelf gisteravond wat tijd over, bookmarks uitgezocht en alles staat nu in "Gevolgd". Het is nogsteeds wennen, maar ik kan m'n vaste topics weer op een overzichtelijke plek terug vinden en relatief makkelijk bijlezen. Dat was voor mij het belangrijkste :)
 
Vind het sowieso erg netjes, zoals jullie (lees Duderuud?) met snelle oplossingen komen.
Ook erg veel communicatie en er wordt goed geluisterd naar de verzoeken..............of het geven van tips.

En 1 ding: MF is weer snel (wat was het traag op het eind...........dat het spul niet crashde, zo traag leek het wel)

Bookmarks moet ik nog mee aan de gang.................had behoorlijk wat topics in mijn favo's staan.
 
Kan iemand mijn geboortedatum weer terugzetten naar 13 februari 1975? Hij is bij mij naar 1 januari 1970 gesprongen en zo oud ben ik toch echt nog niet :o
Er staat bij dat ik de beheerder kan contacteren, maar ik kan geen beheerder vinden in de crewlijst -O-

Ik heb zo op het oog mijn favorieten nu onder de bookmarks staan, bedankt daarvoor!
 
Kan iemand mijn geboortedatum weer terugzetten naar 13 februari 1975? Hij is bij mij naar 1 januari 1970 gesprongen en zo oud ben ik toch echt nog niet :o
Er staat bij dat ik de beheerder kan contacteren, maar ik kan geen beheerder vinden in de crewlijst -O-
Ik heb zo op het oog mijn favorieten nu onder de bookmarks staan, bedankt daarvoor!
Heb het voor je aangepast.
Sommige avatars zie ik weer bewegen. Mijn poes staat stil maar bewoog eerder wel -O-
Upload je icoontje opnieuw, ik verwacht dat 'ie dan weer beweegt.
 
Het is inderdaad erg wennen, vooral de functies die anders zijn (bookmarks->volgen bijvoorbeeld).
Maar uiteindelijk heeft het meer voor- dan nadelen :)
 
Dat ik een overzicht krijg van profielberichten vind ik wat vreemd, zijn dat geen pb'tjes? het lijkt wel alsof ik in iemand's post zit te kijken.
Waar kan ik daar wat meer info over vinden?
 
Het is inderdaad erg wennen, vooral de functies die anders zijn (bookmarks->volgen bijvoorbeeld).
Maar uiteindelijk heeft het meer voor- dan nadelen :)
:^ zoals met alles wat nieuw is. Eens je het gewoon bent, denk je er niet meer bij na :t
 
Dat ik een overzicht krijg van profielberichten vind ik wat vreemd, zijn dat geen pb'tjes? het lijkt wel alsof ik in iemand's post zit te kijken.
Waar kan ik daar wat meer info over vinden?
Profielberichten zijn publieke berichten op je profiel (zie het een beetje als een Facebook wall, of hyves profiel zelfs). Privéberichten zijn niet-publieke berichten rechtstreeks aan een (groepje) andere gebruiker(s).
Profielberichten had je (voor zover ik weet) bij het oude forum helemaal niet en zijn dus nu een heel nieuwe feature (waar ik persoonlijk het nut niet zo van inzie op een forum maar hee, baat niet schaadt niet), en privéberichten werken eigelijk net hetzelfde als voorheen.
 
Upload je icoontje opnieuw, ik verwacht dat 'ie dan weer beweegt.
Werkt bij mij ook niet. En ook ik vind het jammer dat avatar plaatjes nu verplicht rond zijn... WHY? Pretty much ALLE afbeeldingen op het hele internet zijn rechthoekig, waarom zou je daar nou standaard een rondje uit willen knippen? Die hype (ook gezien op veel andere sociaal media en fora inderdaad) slaat werkelijk nergens op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan