Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Deeffox

MF veteraan
Donateur
24 jan 2018
5.230
5.670
Dordrecht
Wazig, zal mn telefoon wel zijn dan. Het is echt van de afgelopen 2 dagen of zo.
Ik heb het ook maar al heel lang, in het TRG-topic hebben er meer last van. Het lijkt er op dat als je pagina nog open stond en je wil een berichtje/foto plaatsen, dat dan de melding verschijnt. 1x verversen inderdaad en het lukt wel.

BornToReign

🇨🇵🏍 MF-weermalloot🌤⛈️
10 nov 2015
22.406
18.773
Heidegat
Het gebeurt op de wifi, nog niet gecheckt op 4g.

Sowieso is de site de laatste tijd trager met reageren.

SkarpKnight7

SP33D TRIPL3🇬🇧
Donateur
28 mrt 2011
17.051
4.077
Midden Nederland
Ik heb het ook maar al heel lang, in het TRG-topic hebben er meer last van. Het lijkt er op dat als je pagina nog open stond en je wil een berichtje/foto plaatsen, dat dan de melding verschijnt. 1x verversen inderdaad en het lukt wel.
Gewoon rustig aan doen...te snel of teveel gaat nie...

HighKing

Emperor of the void 👻
Donateur
13 aug 2014
11.789
12.527
Heemskerk
Facebook
link
Ik had hem net ook. Bij het openen van m'n browser met MF nog open. Klik de melding weg en alles is OK.

Misschien is dat het dan? Wat ik sluit meestal alle tabs voordat ik de browser op m'n mobiel sluit.

FredVN

MF veteraan
15 mrt 2013
4.258
489
Omg. Nha Trang, Vietnam
Op de iPad staat onder de kop in landscape een regel met “nieuwe berichten, gevolgd, etc.” In portrait is deze regel sinds kort verdwenen. Graag terugzetten.
Inmiddels is uit de nog bestaande regel in landscape na het verwijderen van de irritante sneeuw ook "gevolgd" uit die regel verdwenen.
Kan dit alles terug?

Rob RD

Call it wot ya wanna call it Im a Fuckin Alcoholic
Donateur
25 aug 2002
37.883
50.354
Rèswèk
Ik heb het, heeft niks met ipad te maken. Is niet irritant, gewoon een grafisch trucje om ruimtegebrek op te lossen. Uit het menu verder surfen dus

Bovenaan Onderaan