Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Ik had gedacht dat je nieuwsgierig was naar die mooie rooie BMW.... :+
_O- Neuh, dat niet zozeer, ik heb zelf ook een mooie rooie BMW.
Slonzebons is een woord dat een collega van me op het WUR jaaaaaren geleden als stopwoordje voor alles en iedereen gebruikte; en ik heb zoveel gelachen met die gast dat woord slonzebons is een beetje blijven hangen. Nu heb ik gewoon geen zin om een andere leuke of gevatte nick te verzinnen. Ik kom met vlagen veel, en soms ook helemaal niet hier ... soms staat het me erg tegen, en soms vind ik het hier erg leuk.

... mijn nick zal me dus aan mijn nack roesten. ;)8)7O-)

En op de mobiele versie zie ik de handtekeningen, zojuisdt gesjekdt *D, inderdaad ook niet. Maar op mijn laptop (Linux Mint met Chrome browser) zie ik ze wel.
Nou, ik hoop dat er iemand is die me vertelt hoe ik dat ook voor elkaar kan krijgen. Ik heb hier Windows 10 met IE, of nee, dat heet tegenwoordig anders, geloof ik … Nerd, of zoiets ;) maar iig ook van Microsoft. En thuis gebruik ik Opera, zal vanavond nog 's goed kijken of de handtekeningen daar wel te zien zijn.
 
Ik had gedacht dat je nieuwsgierig was naar die mooie rooie BMW.... :+

Slonzebons is een woord dat een collega van me op het WUR jaaaaaren geleden als stopwoordje voor alles en iedereen gebruikte; en ik heb zoveel gelachen met die gast dat woord slonzebons is een beetje blijven hangen. Nu heb ik gewoon geen zin om een andere leuke of gevatte nick te verzinnen. Ik kom met vlagen veel, en soms ook helemaal niet hier ... soms staat het me erg tegen, en soms vind ik het hier erg leuk.

... mijn nick zal me dus aan mijn nack roesten. ;)8)7O-)

En op de mobiele versie zie ik de handtekeningen, zojuisdt gesjekdt *D, inderdaad ook niet. Maar op mijn laptop (Linux Mint met Chrome browser) zie ik ze wel.

Prachtige mooie rooie BMW! :Y

Dan zou ik jou toch wel eens moeten kunnen spotten, ik werk bij de WUR om de hoek :+
 
Prachtige mooie rooie BMW! :Y

Dan zou ik jou toch wel eens moeten kunnen spotten, ik werk bij de WUR om de hoek :+

Dank voor het compliment, ik ben zelf ook bijzonder gelukkig met het resultaat van al het werk dat ik er afgelopen winter in heb gestopt.

Ik werk trouwens al lang niet meer bij het WUR, ik ben er in 2003-2004 gedetacheerd geweest, en heb er een hele leuke tijd gehad! Helaas was er na drie tijdelijke contracten geen ruimte voor een vaste aanstelling dus moesten we afscheid nemen. Daarna anderhalf jaar een volkomen kudtbaan in Oss gehad. Maar daarna heb ik gelukkig ook weer tien jaar lang een superleuke baan in Zeist gehad. En nu zoek ik een beetje naar een nieuwe leuke baan.
Ik ben wel veel te spotten op de motor, want tiet zat om te rijden dus! :]
 
Dank voor het compliment, ik ben zelf ook bijzonder gelukkig met het resultaat van al het werk dat ik er afgelopen winter in heb gestopt.

Ik werk trouwens al lang niet meer bij het WUR, ik ben er in 2003-2004 gedetacheerd geweest, en heb er een hele leuke tijd gehad! Helaas was er na drie tijdelijke contracten geen ruimte voor een vaste aanstelling dus moesten we afscheid nemen. Daarna anderhalf jaar een volkomen kudtbaan in Oss gehad. Maar daarna heb ik gelukkig ook weer tien jaar lang een superleuke baan in Zeist gehad. En nu zoek ik een beetje naar een nieuwe leuke baan.
Ik ben wel veel te spotten op de motor, want tiet zat om te rijden dus! :]
Zwaai dan maar eens als je langs Ede rijdt over de A12 (ik woon er vlak achter) :W

Of neem de afslag naar Wageningen voor een sollicitatiegesprek bij MeteoGroup :) Geen idee wat je zoekt trouwens
 
Zwaai dan maar eens als je langs Ede rijdt over de A12 (ik woon er vlak achter) :W

Of neem de afslag naar Wageningen voor een sollicitatiegesprek bij MeteoGroup :) Geen idee wat je zoekt trouwens


:W

Ik weet zelf ook nog niet psies wat ik zoek, en dat maakt het zoeken niet makkelijker kan ik je zeggen.
 
Nou, bij deze niet hoor! Kun je dat misschien ergens instellen?

Ja, dat kan. Ga naar je settings (https://www.motor-forum.nl/account/preferences) en zet het volgende vinkje aan:

1539189910869.png
 
We zijn inmiddels een paar weken verder. En nog steeds ben ik blij met de nieuwe looks van MF! :t

Toch zijn er 2 zaken die me bezighouden.

1. De mogelijkheid je profiel af te schermen. Wat ik leuk vond in het oude MF, was de mogelijkheid de profielen van medegebruikers (lees medeleden van deze club) in te zien. Zo leer je elkaar een beetje kennen. Dat kan nog steeds, maar het valt me op dat redelijk wat leden hun profiel afschermen. Jammer. Het maakt het forum en deze club (want zo zie ik dat ook!) een stuk anoniemer.

2. De mogelijkheid om leden te negeren. Waarom? Natuurlijk kan je niet altijd met iedereen overweg, maar om elkaar nu te negeren? En als je dat toch instelt, laat het dan ook echt negeren zijn. Ik heb het getest, maar het viel me op dat ik posts van een genegeerd lid toch blijf zien (bijvoorbeeld een laatste post geplaatst door 'genegeerd lid' of likes van een genegeerd lid).

Ik vind deze 2 zaken toch jammer. Profielafscherming maakt deze club anoniemer. Heeft dit te maken met de wet op de privacy? :/ Daarnaast gaat van negeren geen positief signaal uit. '(
 
Laatst bewerkt:
Profielafscherming is er altijd wel geweest alleen biedt niet iedereen dat aan. Plus de meeste mensen vullen zelden hun persoonlijke gegevens in, althans ik niet.

Klopt...het staat je vrij je profiel in te vullen zoals je wenst. Echter, dat zie ik liever dan een melding dat de gebruiker z'n profiel heeft afgeschermd. Dat komt zo onvriendelijk over.

Negeren ben ik met je eens dat dat onzinnig is en in mijn ogen ongewenst. Mijn haters zijn tevens mijn grootste fans. :P
Ik denk dat je gelijk hebt!_O-
 
Ik zou graag naast de knoppen "Plaats Reactie" en "Bekijk" nog een knop "Annuleer" willen zien, want het kost nogal wat moeite om een eenmaal ingetypte reactie die je bij nader inzien toch niet wilt plaatsen weer weg te krijgen. Opmerkelijk is dat zo'n knop er wel is als je een eenmaal geplaatste reactie wilt wijzigen.
INDERDAAD Max, ik zou ook graag een "annuleren" knop willen.

Ik zag de reacties al..., Waarom zou je moeilijk doen als makkelijk kan ?
Om te voorkomen dat nieuwkomers op het forum zelf moeten gaan uitzoeken daar mee om te gaan, verschaft een "annuleren" toets meteen duidelijkheid. En hebben alle forummers er baat bij.

Een "annuleren" toets werkt gewoon makkelijker en geeft duidelijkheid.

@Duderuud
Kunnen jullie hier iets mee ?
Een "Annuleren" toets toevoegen zoals Max Snelheid vraagt.
 
Ben er even uit geweest, ergens mis ik dan toch wel die site uit "het jaar kruik". Maar allicht went het wel weer, stilstand is achteruitgang, etc. En er zal een hoop tijd en effort in gestoken zijn, dus dank daar voor!

Mag ik dan nu ook de optie het kleurenschema te wijzigen naar de oude blauw tinten? :+
 
Ben er even uit geweest, ergens mis ik dan toch wel die site uit "het jaar kruik". Maar allicht went het wel weer, stilstand is achteruitgang, etc. En er zal een hoop tijd en effort in gestoken zijn, dus dank daar voor!

Mag ik dan nu ook de optie het kleurenschema te wijzigen naar de oude blauw tinten? :+
Daar is al veel om gevraagd, maar 't lijkt er niet in te zitten. Ik had een groene achtergrond, maar die is er ook nog steeds niet :?
 
Ergens is het ook een beetje gezeur, er zal echt wel veel tijd en energie in gestoken zijn, waarvoor dank, sowieso. En een iets andere lay-out went op zich ook wel. Alleen die kleuren waren zó Motor-Forum. Als een collega weer niets uit zit te vreten kan je aan de kleuren op het beeldscherm blind zeggen "Hé, jij ook op M-F?"

En nogmaals, even afwezig geweest. Die rare blauw-tinten zijn wat, de afgelopen 10, 15 jaar onderdeel van M-F geweest? Waar is mijn donkerblauw? Waar is het lichtblauw? Wat is dit? :+
 
@Duderuud Is het een idee om bij het plaatsen van een profielpost de melding te geven dat dit een openbare, en dus voor de hele wereld zichtbare post is? Ik zie namelijk allemaal profielposts voorbij komen die i.m.h.o. meer lijken op pb's en als die mensen dat niet doorhebben kan dat best vervelend voor ze zijn.
 
@Duderuud Is het een idee om bij het plaatsen van een profielpost de melding te geven dat dit een openbare, en dus voor de hele wereld zichtbare post is? Ik zie namelijk allemaal profielposts voorbij komen die i.m.h.o. meer lijken op pb's en als die mensen dat niet doorhebben kan dat best vervelend voor ze zijn.
Goed idee! :t
 
@Duderuud Is het een idee om bij het plaatsen van een profielpost de melding te geven dat dit een openbare, en dus voor de hele wereld zichtbare post is? Ik zie namelijk allemaal profielposts voorbij komen die i.m.h.o. meer lijken op pb's en als die mensen dat niet doorhebben kan dat best vervelend voor ze zijn.
Is toch niet anders dan op Facebook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan