Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Wat is de limiet voor afbeeldingen die de proxy max aan kan? Ik weer dat het het begin oktober 4MB was, is er nu nog een limiet?
 
Bij alle topics in "Gevolgd", die ik aanklik, spring ik naar de eerste niet gelezen post.
Behalve bij het door mij geopende Vietnam topic, waar ik standaard op de eerste post van het topic terecht kom.
Hebben er meer last van dit verschijnsel?
 
Als er geen nieuwe berichten zijn geplaatst sinds de laatste keer dat ik gekeken heb is dat bij mij inderdaad ook. Bij een nieuw bericht springt ie wel naar het nieuwe bericht.
 
Tja... Ik probeer elke dag een post te plaatsten en check die daarna nog even of alles goed is.
En als ik dan de volgende dag de nieuwe post plaats is er geen nieuw bericht geplaatst sinds ik de laatste keer heb gekeken.
Zucht...

Ik zal opletten wat er gebeurt als iemand anders een reactie geeft. Dan zou het goed moeten gaan.
Toch???
 
Meteen even bij dit topic getest. Eerst een ander bezocht en toen terug naar deze. Jawel, de eerste post.
Voor mij zou het logischer zijn om dan standaard naar de laatste post te springen. Ik gok dat dit in 80% van de gevallen een betere keus is.
 
Meteen even bij dit topic getest. Eerst een ander bezocht en toen terug naar deze. Jawel, de eerste post.
Voor mij zou het logischer zijn om dan standaard naar de laatste post te springen. Ik gok dat dit in 80% van de gevallen een betere keus is.
Daarom had ik al eerder eens gemeld om de mogelijkheid in te voeren om de volgorde van de posts in een topic om te draaien, te beginnen met de laatste post. Dit kon wel op het oude forum. -O-
 
Volgens mij ga je terug naar de post waar je als laatste hebt gekeken.
Maar als je een topic waar je binnenkwam bij de eerste post verlaat, en je doet dit via het pijltje terug kom je weer langs die eerste post, en is dat ook degene die je als laatste hebt bekeken.
Dus als je het topic wil verlaten links boven in het menu kiezen waar je heen wil en niet met pijltje terug "achteruit" gaan.
 
@Deeffox.
Zowel Opera (mijn vaste browser) als Google Chrome (staat nog voor testdoeleinden op mijn systeem) reageren exact gelijk.

@Red Force.
Helaas. Het maakt niet uit of ik met een pijltje of via menu "Gevolgd" terug ga, ik blijf de beschreven reacties houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan