Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Wat kan jou dat nou verrotten wat het opbrengt.
Wil je meedelen dan, voor niéts doen. Apekop!
Toe zeg, als je wil gaan zeuren zijn er vast wel andere mogelijkheden, iets tegen zwarte pieten ofzo.......
 
Wat kan jou dat nou verrotten wat het opbrengt.
Wil je meedelen dan, voor niéts doen. Apekop!
Toe zeg, als je wil gaan zeuren zijn er vast wel andere mogelijkheden, iets tegen zwarte pieten ofzo.......
Huh?
Met het verkeerde been uit bed gestapt :?
 
Wat kan jou dat nou verrotten wat het opbrengt.
Wil je meedelen dan, voor niéts doen. Apekop!
Toe zeg, als je wil gaan zeuren zijn er vast wel andere mogelijkheden, iets tegen zwarte pieten ofzo.......

Doodnormale vraag van Monkey, al verwacht ik niet dat MF het kasboek openbaar gaat maken :)

Chill vogel weetjewel :t
 
Vind het geen gepaste vraag.
Een gratis forum waar je aan mee wilt doen moet op één of andere manier in het leven gehouden worden en dan kan en mag je niét gaan zeuren over hoe of wat....
Dat is wat ik bedoelde.
 
Niet dat ik denk dat Monkey niet voor zichzelf kan opkomen of zo, maarreh... Hij zeurt toch niet? Hij vraagt alleen maar iets.

Als je door het accepteren van ads meer opbrengt aan MF dan door het doneren van die paar euro (wat me heel sterk lijkt) hebben sommige donateurs misschien liever de ads aan i.p.v. donateur te zijn. Misschien dat Monkey op zoiets doelde?
 
Wat kan jou dat nou verrotten wat het opbrengt.
Wil je meedelen dan, voor niéts doen. Apekop!
Toe zeg, als je wil gaan zeuren zijn er vast wel andere mogelijkheden, iets tegen zwarte pieten ofzo.......
Loser |(

Monkey ziet er op de foto wel uit als een apekop. :Y
Ohja, dat dan weer wel :+

Niet dat ik denk dat Monkey niet voor zichzelf kan opkomen of zo, maarreh... Hij zeurt toch niet? Hij vraagt alleen maar iets.

Als je door het accepteren van ads meer opbrengt aan MF dan door het doneren van die paar euro (wat me heel sterk lijkt) hebben sommige donateurs misschien liever de ads aan i.p.v. donateur te zijn. Misschien dat Monkey op zoiets doelde?
Tnx!
Ik wil inderdaad niet zeuren, ik ben wel nieuwsgierig wat nu meer opbrengt en als je het niet vraagt...
 
Prop of pluutje in motorband gevaarlijk ?

@Duderuud klein vertaalfoutje bij de likes. And

Screenshot_2018-12-08-17-59-20.png
 
Klein probleempje, ik kan geen foto's meer uploaden op MF :?

Als ik een foto selecteer wordt die normaal (voor)geladen, en dan krijg je in een balk de bestandsnaam die je nog kan wijzigen voor je de foto effectief upload.
Nu wordt die bestandsnaam lichtgrijs weergegeven en doorstreept.
Ik klik dan op die groene "bewaar" knop met het gedacht, de foto kan ge-upload worden maar je kan de naam niet eerst wijzigen, maar dan krijg ik de melding "gelieve minstens 1 media bestand te selecteren" :?

Algemeen probleem? Of ben ik de enige die dat heeft?
 
Als ik hier direct een (eerder succesvol geplaatste) foto probeer te uploaden krijg ik de melding: "Eh, dat ging niet goed"

edit: via de mobile site dus..
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht, goed, ik mail de foto's die ik wil uploaden op MF, gewoon via mijn smart phone naar mezelf, open die mail met mijn tablet, download ze op mijn tablet en wil ze uploaden op MF ... gaat niet :?
Hmmm ... misschien omdat het een png bestand is?
Probeer een ouder png bestand in mijn files op mij tablet ... lukt wel ...
 
Ik dacht, goed, ik mail de foto's die ik wil uploaden op MF, gewoon via mijn smart phone naar mezelf, open die mail met mijn tablet, download ze op mijn tablet en wil ze uploaden op MF ... gaat niet :?
Hmmm ... misschien omdat het een png bestand is?
Probeer een ouder png bestand in mijn files op mij tablet ... lukt wel ...
De wegen van MF zijn ondoorgrondelijk … :+
 
Om te proberen, een foto (1.90mb) gemaakt met mijn tablet, hij kan niet geladen worden :?

Edit: screenshots gemaakt met de tablet lukken dan weer wel :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan