Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Lijkt me ook logisch, je kunt een topic toch ook niet "ont-deelnemen", als je er in hebt gereageerd heb je er nou eenmaal in gereageerd. Dat is heel wat anders als een topic "volgen", wat je wel aan of uit kunt schakelen
Nou ja, maar het is toch wenselijk dat je zo'n lijst een keer wat kunt opschonen, zodat je 'm niet aldoor weer helemaal door moet lopen?
 
Nee natuurlijk niet. Het zijn berichten waarin je ooit hebt gereageerd. Daar veranderd toch niet?
Wat jij zoekt zijn de topics die je volgt (zie m'n vorige reactie). Die kun je wel opschonen door topics niet meer te volgen.
 
Vroeger deed je TVP, en dan was topics met jouw reacties min of meer de manier om iets te volgen.
Alleen nu kom je nooit meer van sommige topics af, omdat ze niet meer bij 2500 reacties op slot gaan. Dus beter goed nadenken voor je reageert in een aantal topics. Anders heb je al gauw de rest van je MF carrière dezelfde 10 ouwehoer topics bovenaan staan als je dat zoekfilter gebruikt.
 
Vroeger deed je TVP, en dan was topics met jouw reacties min of meer de manier om iets te volgen.
Alleen nu kom je nooit meer van sommige topics af, omdat ze niet meer bij 2500 reacties op slot gaan. Dus beter goed nadenken voor je reageert in een aantal topics. Anders heb je al gauw de rest van je MF carrière dezelfde 10 ouwehoer topics bovenaan staan als je dat zoekfilter gebruikt.
Dat is idd het probleem waar ik graag een oplossing voor zou willen.

Gevonden, geloof ik ... ;)
 
Laatst bewerkt:
@Duderuud vraagje: ik zat te zoeken waar ik mijn onderschrift kan aanpassen. Nu kan ik in "account info" wel een invulveld "onderschrift" tegen, maar wat daar staat (V-Stromrijder) komt niet overeen met wat ik zie (Na regen komt de mooiweerrijder, enz). Moet ik ergens anders zoeken?
 
Daar staat 'MF-meteoroloog 🌤'

Zie voorbeeld:
AJ-EwvkxkYc3HQ8S99HARkckxR_ii7xqSwC7ZFURS4bRuzVCOlroeTCbDRy_EEtqCk2i3Vc9rFTBtH7td0UXWsdhF9EQvlOJKR9ExIpQ2nGRSd2Ru92lRlLv5ZprKhZqXQRqwJM9xcfA0AZw-quVZtoCTMSrmNAO67w_rX-mZ_0dD_tCckrXn_u7g7bG1BUArukpk5wKSq6ozThSOgjYbILV49YnG6QyWD0lB3kVPgaObeU5JyGKAa4w7zR9xahYoc1KPj-3-Pa7MbY7MyFGib4kmq9nUwgWactxIfenuauyT2O0_O9WkkIeOHjEcyv-nNhKeSvWx3SI3nnUX8qdlIwWq6C8r6vPCAkouig1cS8IZlIbYjWbvw34vsjnXyCu073kF9mBHqVKzROJskPDk1-E_KMQjQwNa77GuV0Y3Tb9C8qaD2ZJJXsJVgwTy71hS-VWolmqkDg6yS5cJnJsIFB2i1fswi4yisKZ_jEcEd0_RJAWnSpO862wZ3nO_X1Gdbl-WvLwheLSNdiXWu7A3AxCEdXNPXmkoGxfFn3ZD8Q0USlZxUHJzvDycppEFcWQjh7cJAg05euDvhq40prz-n_f8AztdoxYLum0zx9BsA2CJLzsn_GcQeeQQoRn9qQrut0jNinsjjBnE7WQ2x7OGCqQ700MuhLn58u7GB_ZGlTaEADCs3_SD81BfxQSp4te3m79SU88pdBc9GTLpt88O2Dc5rBbX-tP5gjfebEFbFK6HOeRAG4h1gXKvFE9pkbC8_BVWEvPLkvGf9sJyGVFnRdwOQaWYwtyO6V1Iabz-cnntIQGEAzF9FKjEqNLSnQtl3nF-9cFC52p4X7Mjp6q6HZPaIu4k0RgsybpEsz8JavYO_7utJXR2E4VsxKkIOJfsQco_bUi=w1028-h1028

Het gaat mij om de tekst die onder mijn bericht staat ('Na regen...')
 
ziet er goed uit, mooi stukje software. Heb ik eroverheen gelezen/moet ik wat beter zoeken of mag ik weten wat er is gebruikt ?
 
@Duderuud , het volgende valt mij op:
Ik open een topic voor de eerste keer (ik start op de eerste pagina) en lees dit door tot de laatste post. Als ik dan dit topic niet "volg" maar de volgende dag in de lijst zie dat er een nieuwe reactie is dan kan ik er op klikken en kom ik direct bij de nieuwste post.
Nu heb ik dit topic een tijdje niet bezocht en zijn er (waarschijnlijk) meerdere nieuwe reacties sinds mijn laatste keer kijken. Ik wilde dus weer verder lezen maar nu kwam ik opnieuw op pagina 1 terecht.

Ik snap dat dit met "volgen" van een pagina op te lossen is maar ik hoef niet alles te volgen (gevolgd lijst wordt daar niet overzichtelijker van :P ) maar vind het wel jammer dat je bij onderwerpen die je af en toe leest niet makkelijk verder kunt lezen. Doe ik iets verkeerd of kan ik iets veranderen waardoor het opgelost is?

De software onthoudt uit mijn hoofd) 90 dagen waar je gebleven bent. Daarna wordt die counter gereset en wordt de eerste pagina weer gewoon geopend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan