Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Waarom worden in het overzicht "Gevolgde onderwerpen" de reacties en weergaven nu ineens in K's gegeven? Voor onderwerpen met weinig reacties nogal vervelend: de voorgang is nauwelijks te volgen.

Mag het weer in een geheel getal, zoals dat bv. op 12/3 nog was bij de laatste controle van een topic van mij? Dank.
 
Hoi, ik hier ook nieuw, het is mooi allemaal.
Ben vandaag al heeeeeelllllll goed geholpen.
Klein fotootje van mijn brommer geplaats, moet nog wel even uit dokteren hoe het hier allemaal werkt.
 

Bijlagen

  • Suzuki RF600R 001.jpg
    Suzuki RF600R 001.jpg
    256,2 KB · Weergaven: 10
Ruud, in de Polls zitten nog veel engelandse texten: Total voters, Change votes en de reactie daarop, Cast vote
 
Ik heb liever dat we een peiling houden over het afschaffen van de negatieve 'sad' en 'angry' likes. Het is me opgevallen dat mensen deze ook gebruiken om anderen te 'disliken'. Dat moeten we toch niet willen op ons MF. Laten we de 'likes' gebruiken waar ze voor bedoeld zijn.
 
Het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ook niet op MF. Als je leuke dingen mag liken, dan moet je niet-leuke dingen kunnen disliken...toch?
Zeker, maar ga dan gewoon het gesprek aan. Het is nogal makkelijk om zomaar berichten/personen te disliken, zonder dat de persoon in kwestie om een 'dislike' gevraagd heeft.
 
Ovet het algemeen is het een boze smiley om de inhoud van het bericht en niet om de persoon. Bijvoorbeeld: ik werd vandaag bijna aangereden door een SUV die zomaar 3 banen opschoof zonder te kijken. Zo'n bericht krijgt dan een boze smiley, en is eigenlijk niet anders dan medeleven.
Het is dus maar net hoe je er tegenaan kijkt. ;)
 
Zeker, maar ga dan gewoon het gesprek aan. Het is nogal makkelijk om zomaar berichten/personen te disliken, zonder dat de persoon in kwestie om een 'dislike' gevraagd heeft.
sommige mensen vragen om een trap onder hun achterste dan mag je ze toch ook disliken :X
 
Ovet het algemeen is het een boze smiley om de inhoud van het bericht en niet om de persoon. Bijvoorbeeld: ik werd vandaag bijna aangereden door een SUV die zomaar 3 banen opschoof zonder te kijken. Zo'n bericht krijgt dan een boze smiley, en is eigenlijk niet anders dan medeleven.
Het is dus maar net hoe je er tegenaan kijkt. ;)
Over dit soort voorbeelden had ik het niet. En medeleven tonen via een persoonlijk bericht verdient wat mij betreft de voorkeur boven een 'snelle' (dis)like plaatsen. :)

Wel shit trouwens die suvve actie! '(Gelukkig kan je het navertellen! :t
 
Aangepast

Ipv opiniepeiling? Poll vind ik eerlijk gezegd mooier...meningen?
Opiniepeiling is te lang. Een poll is een peiling van meningen. Ik zou zeggen dat in het verband waarin we het hier gebruiken "peiling" wel duidelijk is.
sommige mensen vragen om een trap onder hun achterste dan mag je ze toch ook disliken :X
Het gaat er niet om mensen te disliken, maar meningen en daar is niks tegen, lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan