Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Tenzij het negeersysteem zo slim is dat het nu ook deze post waarin ik Rob RD quote blokkeert voor jou, ziet Slonzebons dit nou ook. Dus die kan nou al dan niet zelf antwoorden op de vraag of hij/zij jou blokkeert. Maar hoe dan ook lijkt het me sterk dat er een manier is om te zien bij wie je wel of niet op het filter staat; dat zou lijken op "niemand thuis" roepen als er iemand op je deur klopt :)

Hm, ik heb geen flauw idee waar dit over gaat. Dit bericht zie ik in elk geval wel. En ik ben niet te beroerd om te zeggen dat ik RobRD, in elk geval tijdelijk, op mijn negeerlijst heb staan. Hij lijkt me geen verkeerde gast, om eerlijk te zijn integendeel zelfs, maar ik werd gewoon een beetje moe van hem. Da's MIJN probleem en niet het zijne ... snap je nou waarom IK zo blij ben met die negeerknop? RobRD kan lekker zijn gang gaan op het MF en hij heeft daar net zoveel recht op als een ieder ander, en ik heb er geen last meer van ... en op een gegeven moment haal ik hem wel weer es van die lijst af hoor. Maar die ene mod, die effectief als behoorlijk gebruiker actief is, kan ik niet negeren en dat is m.i. een inrichtingsfout op het MF. Eenvoudig te corrigeren gelukkig, en ik hoop dat dat gebeurt; hebben z er in elk geval een donateur bij. (Want ik ga niet vrijwillig betalen om gebruik te maken van een forum waar mijn gelijken mijn gelijken niet zijn)

Die negeerknop is dus helemaal niet TEGEN een mede-MF-er, maar VOOR mij.

Wat ik ook een beetje uit dit bericht lees, is dat Rob beweert te kunnen weten wie er op mijn negeerlijst staat? Dat zou wat betreft software zeer kwalijk zijn(!), maar gelukkig mag hij het van mij gewoon weten. Ik bedoel er niks kwaads mee, ik wil gewoon effe geen last van hem hebben. *D

Ow, en ik identificeer mezelf echwel als een hij .... 😎🤜
 
tsja... sneu
Hm, ik heb geen flauw idee waar dit over gaat
maar dat doet-ie zelf. Het het meest sneue vind ik nog dat ik nooit wat met hem van doen heb gehad, niet eens in dezelfde topics ben bezig geweest... althans niet zo dat-ie indruk op me heeft gemaakt

nou plaatst hij beweringen die gebaseerd zijn op veronderstellingen die dus kant nog wal raken... goed bezig joh, goed bezig met je negeerlijst :r
Wat ik ook een beetje uit dit bericht lees, is dat Rob beweert te kunnen weten wie er op mijn negeerlijst staat?
 
Laatst bewerkt:
ik ben niet te beroerd om te zeggen dat ik RobRD, in elk geval tijdelijk, op mijn negeerlijst heb staan.
Nou, daar heeft Rob RD in ieder geval zijn antwoord. Verder stop ik bij dezen dan maar weer met de "postillion d'amour"-rol. Praten gaat makkelijker als je allebei luistert, I guess :Y

Die negeerfunctie trekt trouwens hele topics uit zijn verband.
:^ Quod erat demonstrandum :)
 
Een likes strijd :? dat is pas belangrijk :N
Hoe is dat te volgen?
 
Het het meest sneue vind ik nog dat ik nooit wat met hem van doen heb gehad, niet eens in dezelfde topics ben bezig geweest.

Haha de kracht van de negeerknop, trouwens het is mij ook opgevallen dat iemand waar ik niets mee van doen heb mij opeens stalkt sinds deze week.
 
Waar gaat dit in hemelsnaam over zeg. Als iets je niet bevalt hoef je toch niet te reageren? Ik vind het met dat wespennest eigenlijk wel meevallen hier.
Laat het gewoon gaan en reageer niet. Ik zie ook wel reacties waar ik van denk, Tsja moet dat nou.. :N.
Een negeerlijst hoeft van mij totaal niet..ik negeer dan ook niemand. Ik heb het prima naar m'n zin hier op MF.
En eigenlijk vind ik het Calimero-gedrag, zo'n negeerlijst.
Maar goed, dat is mijn mening en daar hoeft niemand het mee eens te zijn.
T"is maar net waar je je druk om maakt.:t
 
Waar gaat dit in hemelsnaam over zeg. Als iets je niet bevalt hoef je toch niet te reageren?
T"is maar net waar je je druk om maakt.:t

Ach het is een FORUM en daar mag je altijd reageren ook als je niets verstandigs te vertellen hebt, maar ik ben het eens met je.
Forums staan bekend als na papegaaien of bewust puber/treiter gedrag, zelfs in de bijna weg bezuinigde bejaarden tehuizen doen ze het.
Een afwijkende mening word genadeloos neergeslagen door de trollen/clubjes van het forum, dat gebeurd overal en daar is MF niet uniek in.
 
Ach het is een FORUM en daar mag je altijd reageren ook als je niets verstandigs te vertellen hebt, maar ik ben het eens met je.
Forums staan bekend als na papegaaien of bewust puber/treiter gedrag, zelfs in de bijna weg bezuinigde bejaarden tehuizen doen ze het.
Een afwijkende mening word genadeloos neergeslagen door de trollen/clubjes van het forum, dat gebeurd overal en daar is MF niet uniek in.
En zo is het! B|
 
Sorry Max, sommige mensen verdienen niet beter, kijk nu ook weer naar de Poezenboot in Amsterdam. Hiddema (FvD) geeft zijn 14.000 euro teveel ontvangen centen aan een goed doel en het goede doel word nu bedolven onder haatreacties, dat spoort toch niet ? Dit gedrag zie je ook op Forums.
 
Nou, daar heeft Rob RD in ieder geval zijn antwoord

Van mij mag eenieder mij negeren wat hij wil, maar bemoei je dan ook totaal en volledig niet met me. Dan plaatsje ook geen veronderstellingen of hypotheses waar ik al is het maar zijdelings bij betrokken ben. Verder kan ik het alleen maar waarderen dat mensen die me niet pruimen me negeren *O**O**O*

Er is daarnaast een LIKES strijd gaande, dan moet je pas in de war zijn als je daar aan mee doet.

Mag ik dit opvatten, met mijn 14de plaats in de ranglijst dat jij vind dat ik erg in de war ben? Heb je een goed motief om te zeggen dat iemand in de war is? Mag jij daar over oordelen? Dan zou ik toch maar eens voorzichtig zijn met die uitspraken. Het aantal likes is namelijk totaal geen afspiegeling van wat dan ook. Net als je 450 vrienden op fakebook: als je gaat verhuizen sta je toch echt alleen. Jij weet net zo goed als ik waar 80% van die likes vandaan komen
 
Mag ik dit opvatten, met mijn 14de plaats in de ranglijst dat jij vind dat ik erg in de war ben? Heb je een goed motief om te zeggen dat iemand in de war is? Mag jij daar over oordelen? Dan zou ik toch maar eens voorzichtig zijn met die uitspraken. Het aantal likes is namelijk totaal geen afspiegeling van wat dan ook. Net als je 450 vrienden op fakebook: als je gaat verhuizen sta je toch echt alleen. Jij weet net zo goed als ik waar 80% van die likes vandaan komen

Jij mag het opvatten zoals je wilt, ik heb je naam niet genoemd en ik heb ook niet gekeken hoe de stand is....het is een mening weet je nog ?
Facebook ? wat is dat ?😉
 
Je hoeft geen namen te noemen om te insinueren. Ik sta idd 14 maar dat komt alleen maar omdat ik in het nachttopic actief ben. De hele top 20 heeft hun likes trouwens zo'n beetje uit het nachttopic. Zegt toch niks. En ik denk ook niet dat er een strijd gaande is, iig geen een waar ik weet van heb daarbij betrokken te zijn. Ik heb ook het idee dat het alleeen maar een getal is. Temeer omdat er ook dislikes bij staan die je er eigenlijk van af moet trekken, nee het is geen afspiegeling. en al zouden ze morgen op 0 staan, who cares. En dat who cares geldt voor mij voor het hele internet. Handig, maar als het morgen weg is gaan we weer lekker op de motor naar HvW ipv op de surfplank naar CMSNL
 
Je hoeft geen namen te noemen om te insinueren.

Ik had het absoluut niet tegen jou, je voelt je blijkbaar aangesproken, ik denk er precies over als jij, dat hele likes systeem is ruk.
Mensen die ze verzamelen zijn enigszins in de war als ze het wel belangrijk vinden en dat is mijn mening. 😉
 
Ik had het absoluut niet tegen jou, je voelt je blijkbaar aangesproken, ik denk er precies over als jij, dat hele likes systeem is ruk.
Mensen die ze verzamelen zijn enigszins in de war als ze het wel belangrijk vinden en dat is mijn mening. 😉
Daarom kijk ik er ook nooit naar. Wat kan het mij schelen hoeveel MF'ers het met mij eens zijn!
 
k heb er ook één op de negeerlijst en dan zie je inderdaad ook de quotes niet meer 8-)
 
k heb er ook één op de negeerlijst en dan zie je inderdaad ook de quotes niet meer 8-)
Aha, het systeem is dus inderdaad zo slim. Dat had ik absoluut niet verwacht. Maar dan begrijp ik de verwarring bij Slonzebons over mijn eerdere post waarin ik Rob RD quotte wel beter, en ben ik het nog eenser met de stelling dat dit topics kan scheeftrekken.

Doet me denken aan die Black Mirror aflevering met dat meisje met dat hersenimplantaat dat enge honden en boze mensen weg-blurt.
 
Aha, het systeem is dus inderdaad zo slim. Dat had ik absoluut niet verwacht. Maar dan begrijp ik de verwarring bij Slonzebons over mijn eerdere post waarin ik Rob RD quotte wel beter, en ben ik het nog eenser met de stelling dat dit topics kan scheeftrekken.

Doet me denken aan die Black Mirror aflevering met dat meisje met dat hersenimplantaat dat enge honden en boze mensen weg-blurt.


Nou, ik heb mede naar aanleiding van jouw post even toegegeven aan mijn nieuwsgierigheid en e.e.a. teruggelezen d.m.v. de 'toon genegeerde inhoud' knop.

😳🤐

Inderdaad zou het gebruik van de negeerfunctie topics scheef kunnen trekken, dat ben ik met je eens. Ga ik niet ontkennen, en zelfs niet dat je dit jammer zou kunnen vinden. Maar de topics zijn er voor de gebruikers. De gebruikers zijn er niet voor de topics. En ik vermoed dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen. Een forum is ook een levend orgaan, een soort samenleving, en het zal zich uiteindelijk uitkristalliseren. Ik wacht het af.

Tot die tijd zou ik het wel op prijs stellen als er vanuit de beheerderskant wordt gereageerd op mijn stelling dat moderators primair als gebruikers (zichtbaar) actief zijn en dat dit nieuw geïmplementeerde (en gewaardeerde!) functionaliteit scheef trekt. Dat hoeft natuurlijk geen direct ja of nee te zijn, maar in elk geval een teken dat het gelezen is, en misschien een mening of overweging vanuit die beheerderskant... @Duderuud misschien?
 
O, ja hoor, ik vind het allemaal prima, voor mij zijn het allemaal features die je wel of niet kunt gebruiken. En "scheefgetrokken" is ook maar "in the eye of the beholder". Niks voor mij, die negeerfunctie, ik ben veel te nieuwsgierig naar wat anderen te melden hebben :) Maar problemen heb ik er ook niet mee of zo.
 
Ik was alleen maar ff wat aan het proberen hoor, met dat negren
 
Terug
Bovenaan Onderaan