Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Ik heb het, heeft niks met ipad te maken. Is niet irritant, gewoon een grafisch trucje om ruimtegebrek op te lossen. Uit het menu verder surfen dus
Dit is nu net zo gebruikersonvriendelijk en dus irritant als naar de laatste post in een topic springen: een hele reeks handelingen voor iets wat je in 99% van de gevallen standaard wil.

Als je dan perse ruimtegebrek wil oplossen kan de in portrait-mode nutteloze blauwe balk worden vervangen door een nuttiger informatiebalk .

Dat ruimtegebrek is er trouwens wel in landscape. Dan staat maar ongeveer de helft van een tekst van portrait op een pagina. En daar staat de informatiebalk wel.

Nogal inconsistent.
 
Of je eigen uberhaupt niet aan storen, er zijn wel ergere dingen in het leven... Het is een beetje klagen dat een doodlopende weg doodloopt...
 
Mwah. In veel technische topic komt telkens de kreet terug: “Don’t fix it if it ain’t broken”. Hier is meer “Don’t mess it up it ain’t broken” van toepassing.

Maar je hebt volkomen gelijk. Waarom zou je je aan gebruikeronvriendelijkheid storen (als het daarvoor gewoon goed was). O-)

PS. Die weg loopt trouwens niet dood, ze hebben alleen een stapel nutteloze stenen over de gehele breedte gestort. :+
 
Het viel me ineens op dat te lange handtekeningen opengevouwen kunnen worden. Alleen staat het er nog in het Engels:

1579086424933.png


En eenmaal uitgevouwen staat er nog steeds hetzelfde in plaats van het tegenovergestelde:

1579086479758.png
 
De handtekening wordt wel uitgeklapt, ik zie namelijk die 250R staan in het onderste screenshot.

Gelijk vertaald, dank voor het melden.
 
Dat komt omdat de gelinkte "je bericht" rechtstreeks naar dat topic gaat. Linken naar dat topic is dus onnodig.
 
Beste MF-mannen,
Kunnen jullie in het emo-overzicht weer de toetscombinaties erbij zetten? Sommige weet ik nog, maar andere, die ik ook gebruik, niet meer en dat vind ik soms toch wel onhandig. Zou dat kunnen?
Vr. groet,
max
 
Terug
Bovenaan Onderaan