Well done Shakey!!!

Ik weet nog zo niet of dat Rossi bij Ducati gaat rijden.

Zoals de commentator op Eurosport het zondag zei, toen hij de woordvoerder van Ducati citeerde:
"Rossi mag dan een droom hebben, maar zolang hij $10 mljn. salaris per jaar wil hebben dan zal het wel altijd een droom blijven. Zoveel geld kunnen/willen wij niet uitgeven voor een coureur."
 
Ik weet nog zo niet of dat Rossi bij Ducati gaat rijden.

Zoals de commentator op Eurosport het zondag zei, toen hij de woordvoerder van Ducati citeerde:
"Rossi mag dan een droom hebben, maar zolang hij $10 mljn. salaris per jaar wil hebben dan zal het wel altijd een droom blijven. Zoveel geld kunnen/willen wij niet uitgeven voor een coureur."
:^

Als Rossi dat wil, zal het uit 'liefhebberij' moeten zijn. Zijn huidige salaris kan ie dan iig wel vergeten.
 
Rossi blijft gewoon bij Honda.
Ducati zal net als dit seizoen met Capirex en Bayliss aan de start verschijnen.
Daarnaast zal Ducati (waarschijnlijk onder leiding van d'Antin) een schaduw team inzetten met Hodgson en ???????.
Overigens is 't nog maar de vraag of Ducati als fabrieksteam in de WSBK zal doorgaan. De leiding twijfelt daar zelf ernstig aan, als gevolg van de recentelijk voorgestelde reglementswijzigingen.
 
Rossi blijft gewoon bij Honda.
Ducati zal net als dit seizoen met Capirex en Bayliss aan de start verschijnen.
Daarnaast zal Ducati (waarschijnlijk onder leiding van d'Antin) een schaduw team inzetten met Hodgson en ???????.
Overigens is 't nog maar de vraag of Ducati als fabrieksteam in de WSBK zal doorgaan. De leiding twijfelt daar zelf ernstig aan, als gevolg van de recentelijk voorgestelde reglementswijzigingen.

Alle motoren zonder restrictors....tja...ze zijn als de dood om gigantisch op hun lazer te krijgen... *D
 
Alle motoren zonder restrictors....tja...ze zijn als de dood om gigantisch op hun lazer te krijgen... *D
Naar het schijnt zijn ALLE fabrieken hier razend over, omdat er inmiddels al veel geld is geinvesteerd in de restrictors. Het is nu hetzelfde liedje als enkele jaren geleden met de fabriekskits, iets waar met name Yamaha al heel veel geld in had geinvesteerd en wat op het laatste moment door Flaminni van tafel werd geveegd.
Daarnaast zijn de fabrieken niet gelukkig met de standaard band waar iedereen volgend jaar mee moet rijden. Notabene een Pirelli, waar dus op Brok Parkes Steve Martin na niemand geen ervaring mee heeft in het WSB.
 
Laatst bewerkt:
Dat team waar Steve Martin voor rijdt rijdt toch met Pirelli's? (sterker nog het is de hoofdsponsor van het team dacht ik.)
 
Naar het schijnt zijn ALLE fabrieken hier razend over, omdat er inmiddels al veel geld is geinvesteerd in de restrictors.

Dat klopt inderdaad......Flamini wil schijnbaar zelf graag de Superbikes de nek omdraaien....

Waarom zijn destijds eigelijk die dingen ingevoerd??
 
Op donderdag 31 juli 2003 08:14 schreef edraket het volgende:Daarnaast zijn de fabrieken niet gelukkig met de standaard band waar iedereen volgend jaar mee moet rijden. Notabene een Pirelli, waar dus op Brok Parkes Steve Martin na niemand geen ervaring mee heeft in het WSB.
Dat wordt nog lachen. Het schijnt, dat vanwege dit exclusieve contract met Pirelli Dunlop zelfs juridische stappen overweegt tegen de organisatoren van de WSBK/WSS.
 
Daarnaast is het dan ook nog eens einde oefening voor de wildcards, want die kunnen niet onder hun bandencontracten uitkomen en zullen dus niet meer van start gaan in het WSB.

Ik ben bang dat dit wel eens het einde van het WSB zou kunnen betekenen. Het is dan te hopen dat het BSB de grens over gaat, dan kunnen we tenminste daar nog van genieten.
 
Daarnaast is het dan ook nog eens einde oefening voor de wildcards, want die kunnen niet onder hun bandencontracten uitkomen en zullen dus niet meer van start gaan in het WSB.

Ik ben bang dat dit wel eens het einde van het WSB zou kunnen betekenen. Het is dan te hopen dat het BSB de grens over gaat, dan kunnen we tenminste daar nog van genieten.
Ja, maar ook het WSS en die andere klassen zullen dan in de val meegaan (leuke gedacht voor o.a. Jurgen ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan