Wereld`s grootste v-twin engine. de VN2000

13 sep 2003
125
0
Maastricht
Kawasaki heeft de grootste v-twin engine de Vulcan 2000 op de Markt gebracht :}
full


Hoe denken andere liefhebbers over deze uitzonderlijke V-TWIN :]
en vertel eens je ervaring en genot om Toermotoren met extra Zwaar Kaliber te rijden :}
 
mwauh, ik vind het niet alles, maar ieder z'n ding. De niuewe van Triumph, de Rocket geloof ik, vind ik toch een stuk mooier (heb geen plaatje) en is een 2.2 liter 3-cylinder.
 
Kawasaki heeft de grootste v-twin engine de Vulcan 2000 op de Markt gebracht :}
(Afbeelding)

Hoe denken andere liefhebbers over deze uitzonderlijke V-TWIN :]
en vertel eens je ervaring en genot om Toermotoren met extra Zwaar Kaliber te rijden :}
Triumph Rocket is groter en veel mooier en heeft vet meer pk's en vooral een giga koppel. Trek je de straatstenen mee uit de weg en kan je Supersports mee stil laten staan ook al geloven die gasten dat nu nog niet.
 
Triumph Rocket is groter en veel mooier en heeft vet meer pk's en vooral een giga koppel. Trek je de straatstenen mee uit de weg en kan je Supersports mee stil laten staan ook al geloven die gasten dat nu nog niet.

Dat betwijfel ik, dat ding mag dan wel 200 nm hebben maar hij moet ook een 320 (Droog) kg meesleuren Maar wat bedoel je met een suppersport Een 600,750 of een 1000?
 
Op woensdag 08 oktober 2003 20:29 schreef Mr.Need4Speed66 het volgende:
Triump Rocket is ook een leuke. Maar als je dan tock naar pk`s zucht,dan zou ik liever een Boss Hoss willen hebben.
V8 355 pk.
Alleen heeft deze een 2-traps auto met achteruit!! Nee....dan heb ik bij nader inzien toch liever een stuk of 5 tot 6 versnellingen.
 
Hoe denken andere liefhebbers over deze uitzonderlijke V-TWIN :]
Ik vind het wel iets hebben, een 2 liter twin (doet me verlangen naar een GSX4000). Bij elke meter die je aflegt zul je wel een zuigerslag horen :} Alleen jammer dat het niet in een Buldog-achtig frame zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan