Wereldrecordpoging Honda CBR, 30/31 Augustus 2008

@ hey BJ,

opstapplek mfmm reeds gezien op topic. :)

vandaag nog een "bochtig" tourritje gedaan in NH met een paar mede MF"ers. :]

btw, y got mail.
 
:]
full
 
Dag oma :W

Ik vind net toevallig mn shirtje in de kast van de recordpoging van afgelopen jaar. Nu vraag ik me eigenlijk af of het gelukt is?

Ik krijg niets gevonden op de site van de cbr club namelijk. (ben geen lid, dus kan niet op forum kijken).
 
O das wel jammer zeg... ik hoopte dat we het gehaald hadden. (ik was nummer 249 geloof ik) hoeveel hadden we te weinig dan?
 
Volgens mij was de rij niet sluitend....
Even een stukje van Kitty:
"Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat we helaas het record niet gehaald hebben.

Voordat we aan de poging begonnen en ik mijn "speech" hield, had ik nog te kennen gegeven om niet te grote gaten te laten vallen, helaas waren die er wel.....

Dan hebben ze het over een bevestiging van de politie.....dit was ons niet bekend. Op hun site staat bar weinig over de regels e.d. en Basz heeft zelfs nog naar Engeland gebeld om te vragen hoe of wat.
Tegen hem werd nog gezegd dat het voldoende was om bewijs van 1 persoon te hebben en wij hadden het van 2 wethouders, wat meegezonden was....

Maar goed......het is jammer maar ook weer een goeie les voor de volgende keer! (Nee die komt niet in 2009 )"
 
Nou ik vind het beschamend dat de regels ons niet dermate duidelijk zijn gemaakt om dit soort foutjes te voorkomen. Te meer omdat in 2004 (waarik nummer 109 was op de cbr125R) we het record ook al niet gehaald hebben door een dom foutje...
Zo krijg je dus mensen die zeggen nou ik doe er niet meer aan mee.
( Ikzelf wel want ik vind de ervaring zo onwijs geweldig)
 
Nou ik vind het beschamend dat de regels ons niet dermate duidelijk zijn gemaakt om dit soort foutjes te voorkomen. Te meer omdat in 2004 (waarik nummer 109 was op de cbr125R) we het record ook al niet gehaald hebben door een dom foutje...
Zo krijg je dus mensen die zeggen nou ik doe er niet meer aan mee.
( Ikzelf wel want ik vind de ervaring zo onwijs geweldig)

Hè jammer zeg dat het niet gelukt is.
Volgende keer ben ik er zowiezo weer bij. Is inderdaad een geweldige ervaring, en gruwelijk gezellig ook. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan