Wereldrecordpoging Honda CBR, 30/31 Augustus 2008

Jeff1981

Die hard MF'er
28 sep 2004
282
0
Den Haag
Zaterdag 30 Augustus 2008,

is een dag die elke CBR rijder vrij moet houden!
Waarom?

De Officiële Honda CBR Club Nederland
heeft een

WERELDRECORDPOGING

georganiseerd die in het Guinessbook of Record is ingeschreven.

Wat is de bedoeling van deze dag?

Dat we zoveel mogelijk (minimaal 600) CBR-rijders op deze dag krijgen, clublid of geen clublid, dat maakt in dit geval niet uit, om vervolgens een rit van 10km. te gaan rijden en het record te kunnen gaan claimen.

Er zullen CBR-rijders uit binnen- en buitenland komen volgens plan.

Waar gaat deze happening plaatsvinden?
Culemborg

In 2004 is helaas het record niet ingeschreven en dit keer zal dat wel gebeuren!
Ook komt er meer bij kijken, er komt een motorgerelateerde braderie, gelegenheid voor eten en drinken, aan de kinderen is gedacht en vervolgens, is er 's avonds een terrein beschikbaar gesteld waar we verder kunnen feesten met een BBQ.
Ook aan een overnachting is gedacht en dit gebeurt op dit zelfde terrein in tenten.


Inmiddels is de website voor de recordpoging door onze webmaster Jeffrey600RR gelanceerd en kan er ook al ingeschreven worden. Kijk snel op http://www.cbrclub.nl

De volgende MF-ers hebben aangegeven dat ze erbij zijn:

schwenneh
Del Boske
xMariekex
raimondserra
soup
manny
Jeff1981
P@ul!
the_bladerunner
speed demon
Wilde Rik
Franko P
ascodan
Mr.Honda!
Ron_gcc
Acura-Scott

En deze MF-ers moeten nog vrij regelen voor deze dag o.i.d.:

Geert929RR
bouwvakkertje
Ejayt
zaad
Rutg3r

Op dit moment hebben zitten we rond de 100 aanmeldingen.

Wil jij ook bij deze onvergetelijke dag zijn? Schrijf je dan snel in!

En vergeet niet om de website op de startpagina van de CBR club in de gaten te houden!

Mochten er bedrijven zijn die willen sponsoren/donoren, kunnen ze contact opnemen met: pr-manager@cbrclub.nl​
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft niet zo te schreeuwen ;)
'WERELDRECORDPOGING HONDA CBR, 30/31 Augustus 2008> 'Wereldrecordpoging Honda CBR, 30/31 Augustus 2008'
 
Heb een aantal jaar terug mee gedaan, alleen nooit meer wat van gehoord of het gelukt is :?

Succes met de recordpoging ;)
 
@Spider: Sorry, twijfel of ik een caps lock smoesje zal gebruiken of gewoon eerlijk zeggen dat ik graag wil dat alle CBR rijders die hier op M-F zitten dit topic zien ;)

@FastMarc: Destijds is hij niet opgenomen in het Guiness Book of Records, dit keer wel (mits we het halen natuurlijk :D )
 
@Spider: Sorry, twijfel of ik een caps lock smoesje zal gebruiken of gewoon eerlijk zeggen dat ik graag wil dat alle CBR rijders die hier op M-F zitten dit topic zien ;)

@FastMarc: Destijds is hij niet opgenomen in het Guiness Book of Records, dit keer wel (mits we het halen natuurlijk :D )

hoeveel motoren moeten er meerijden voor het record?

ff vrij vragen maar ik ben er in principe wel bij :Y
 
Laatst bewerkt:
@Schwenneh: Gaaf! Hoeveel motoren er nodig zijn zoek ik voor je op :)
@Grandia: Tnx voor de tip! Inmiddels gedaan :)
@Del Boske: De recordpoging zelf is op 30 augustus, daarna is er een feest en mogelijkheid tot overnachten :)
 
@Schwenneh: Gaaf! Hoeveel motoren er nodig zijn zoek ik voor je op :)
@Grandia: Tnx voor de tip! Inmiddels gedaan :)
@Del Boske: De recordpoging zelf is op 30 augustus, daarna is er een feest en mogelijkheid tot overnachten :)

hoeveel motors moeten we hebben om het record te zetten ?
 
Ik zal kijken of ik kan :P

Vorige keer was ik er ook bij. Record is toen niet opgenomen omdat het niet officieel aangemeld was en slecht geregistreerd.
 
op de website van het Guinness Book of Records staat nog geen record van grootste groep cbr'en. dus we hebben met de groep die zich nu heeft aangemeld al een record *O*

uiteraard is het wel de bedoeling dat het record niet meer te breken is dus:

IEDEREEN AANMELDEN!! *O* *O*
 
lijkt mij wel leuk, moet ivm werk ff tegen die tijd kijken hoe alles loopt, maar zal de dag vrij laten plannen als werk het toelaat ;)
 
Gaaf om al die enthousiaste reacties te lezen :D De club hoopt op minimaal 600 motoren, er wordt ook gesproken met buitenlandse clubs om dit aantal te halen :) Wat betreft de vermeldingen op de site zal ik vanmiddag kijken hoe e.e.a. zit.
 
lijkt mij wel leuk, moet ivm werk ff tegen die tijd kijken hoe alles loopt, maar zal de dag vrij laten plannen als werk het toelaat ;)

En als je komt niet te veel herrie maken met die blèèèrpijp van je hè, anders hoort niemand de mijne meer B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan