Wereldreis

edwardd

MF'er
5 apr 2004
131
0
Zaamslag
ik van plan om over een paar jaartjes een wereldreis te gaan maken met een motor. Wat zou je dan het liefste willen zien op foto/video op dit forum of wat zou jij aanraden om te bezoeken. :]

Laatst bewerkt:
ja dat is voor mij nou net naast de deur als je in middelburg woont en een reis om de wereld maken wilt

Noord America/canada/alaska schijnd mooi te zijn, tussen de grote bossen enzo daar.

Of Peking?. Stukje Chinese muur?. Paar piramides en een Sfynx? ik noem maar wat.

Of misschien ergens onderweg een Motorfabriekje, kijken of je van binnen mag filmen (en anders een bullitcam verstoppen :+ )

Noord America/canada/alaska schijnd mooi te zijn, tussen de grote bossen enzo daar.

Of Peking?. Stukje Chinese muur?. Paar piramides en een Sfynx? ik noem maar wat.

Of misschien ergens onderweg een Motorfabriekje, kijken of je van binnen mag filmen (en anders een bullitcam verstoppen :+ )

zou idd erg intressant zijn. het probleem is wel dat al deze landen moeten aansluiten op het wereldcontinent waar ik dan over zou rijden. Amerika kan ik alleen via groenland halen vanaf canada/noorwegen. Rusland --> Alsaka & Amerika zou ook kunnen, alleen moet ik niet naar oorlogsgebieden rijden.

Terug
Bovenaan Onderaan