Wereldtitel voor Jurgen?

Wat zit er in voor Jurgen?

  • Kampioen!

    Stemmen: 4 6,6%
  • Top 3

    Stemmen: 20 32,8%
  • Top 5

    Stemmen: 28 45,9%
  • Top 10

    Stemmen: 6 9,8%
  • Flop

    Stemmen: 3 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    61
Denk dat vdG het niet gaat waarmaken maar een racende maat zegt dat hij (vdG) ons gaat verrassen komend seizoen. :? Eerst zien dan geloven, denk dat hij het killer-instinct ontbeert.
 
Op z`n site doet hij het in ieder geval niet goed.
Daar gaat hij z`n forum,wat ze eind vorig jaar gestart zijn alweer sluiten,omdat hij (in mijn ogen ) totaal niet tegen kritiek kan waneer hij er even niet op kan reageren.
 
Als hij niet met dit materiaal kan winnen, dan had hij al jaren lang zijn mond moeten houden. (Lekker ongenuanceerd hè?) Voor mij is het echt erop of eronder. Hij laat of dit jaar zien wat hij waard is, of het hoeft niet meer.
Ik heb er echter wel vertrouwen in dat hij dat dit jaar kan laten zien! (Misschien is het wel gewoon domme hoop.)
Overigens vind ik het niet zo raar dat hij zegt voor een top 3 te gaan. Ik weet wel dat hij nog niet zoiets gedaan heeft, maar ik verwacht van Biaggi, Rossi, Edwards, Hodgson etc. ook dat ze met die insteek (of nog beter) het seizoen beginnen, anders hoeft het namelijk niet. Nou hebben die al meerdere wk's gewonnen, dat is het grote verschil. Maar Jurgen heeft altijd gezegd dat hij het kon winnen. Dus nu is zijn kans dat te laten zien.
 
Op vrijdag 14 februari 2003 21:34 schreef Rebelske het volgende:
... Biaggi, Rossi, Edwards, Hodgson ...
... Nou hebben die al meerdere wk's gewonnen...

Nou loop je toch een beetje op de zaken vooruit, optimistje ;)
 
Laatst bewerkt:
Op z`n site doet hij het in ieder geval niet goed.
Daar gaat hij z`n forum,wat ze eind vorig jaar gestart zijn alweer sluiten,omdat hij (in mijn ogen ) totaal niet tegen kritiek kan waneer hij er even niet op kan reageren.

Het forum wordt niet opgeheven, maar gaat door anderen bijgehouden worden.
 
En...zijn de meningen al een beetje bijgedraaid :? ;) Hij deed het natuurlijk heeeelemaal niet slecht *D


Eerlijk is eerlijk, ik stond echt te kijken hoe die naar voren kwam, dat zijn motor stil vielt eventjes kon die zelf niks aan doen, maar ben wel weer benieuwd of die dit volhoudt, je ziet vaker bepaalde mensen aan het begin van het seizoen uitschieters maken, om daarna terug te vallen, noem bijvoorbeeld Haga en McCoy.
Echter eerlijk gezegd, geloof ik wel dat Jurgen een constante rijder is, ig kijk ik de volgende race weer, en ik hoop dat ik ongelijk krijg, zal toch wel erg leuk zijn.
Ik had eigenlijk wel gedacht toen zijn motor weer goed liep en hij 11e lag, hij wel wat meer plaatsjes terug zou winnen, en niet 9e dus, maar dat kan meerdere oorzaken heben, toekomst zal het vertellen.
 
Toen ie 3e lag liep ie wel uit op nummer 4 :)

Dus wie weet wat er in had gezeten als ie geen probleem had gehad |(
 
Ik denk dat het WSS avontuur nog wel eens flink kan gaan tegenvallen voor Jurgen. De WSS is echt een klasse voor vechters die bereid zijn heel diep te gaan voor een goede klassering.Jurgen is technisch een goede rijder en met een goede motor kan hij een heel eind komen, maar volgens mij ontbeert hij de echte vechters mentaliteit die nodig is voor een topklassering in de WSS.
...Famous last words..........
 
Eerlijk is eerlijk, ik stond echt te kijken hoe die naar voren kwam, dat zijn motor stil vielt eventjes kon die zelf niks aan doen, maar ben wel weer benieuwd of die dit volhoudt, je ziet vaker bepaalde mensen aan het begin van het seizoen uitschieters maken, om daarna terug te vallen, noem bijvoorbeeld Haga en McCoy.
Echter eerlijk gezegd, geloof ik wel dat Jurgen een constante rijder is, ig kijk ik de volgende race weer, en ik hoop dat ik ongelijk krijg, zal toch wel erg leuk zijn.
Ik had eigenlijk wel gedacht toen zijn motor weer goed liep en hij 11e lag, hij wel wat meer plaatsjes terug zou winnen, en niet 9e dus, maar dat kan meerdere oorzaken heben, toekomst zal het vertellen.
Mij heeft die zeer verbaasd..nu nog de rest van het seizoen,hij heeft wel wat laten zien.Als hij geen pech kreeg reed tie naar de kop toe.
Het had toch echt een sensatie geweest als tie het voor mekaar kreeg waar veel op hoopte.
Wat mij opviel het gemak waar hij het mee deed(hij reed superstrak).Denk dat de andere rijders toch een vorm van respect voor hem hebben.
Ben benieuwd wat hij op Philip Island laat zien zijn favoriete track :P
 

oh yeah

en idd: je schrikt je rot als je die kar ziet.

ook leuk: rossi kijkt raar op om vlak na de finish jurgen te zien uitrijden, hij lijkt echt verbaasd.


en verder:

Rebelske heeft gelijk; hij heeft altijd gezegd dat ie met de top mee kan doen (motogp top), nu rijdt ie op goed materiaal (alhoewel |( ) en in een iets mindere klasse, dan mag ie nu toch echt wel waarmaken wat ie altijd gezegd heeft.

dont get me wrong: ik zie niets liever dan jurgen vooraan...
 
...Famous last words..........
Foutje, bedankt.

p.s, nu ben je stil he ?
sleeping-smiley-013.gif
 
prematuur ?
Doe maar duur joh.
Interessant hoor, poeh hee :} :} :}


:r

Sterke argumenten zeg! Echt ook iets om je druk over te maken, een gewoon Nederlands woord dat ik een maand geleden heb gebruikt. Slaap maar weer lekker verder..........
 
prematuur ?
Doe maar duur joh.
Interessant hoor, poeh hee :} :} :}


:r

Op zaterdag 08 maart 2003 20:06 schreef Bromsnor het volgende:Foutje, bedankt.

p.s, nu ben je stil he ? (Afbeelding)

Op zaterdag 08 maart 2003 23:58 schreef Bromsnor het volgende:Ga jij je tent maar weer in waar ik je net uitgelokt heb })

....hé, de kleuterschool is weer uit.... :Z .

Als je verder niks zinnigs over het onderwerp te zeggen hebt, stop dan de fopspeen weer in je mond.
 
....hé, de kleuterschool is weer uit.... :Z .

Als je verder niks zinnigs over het onderwerp te zeggen hebt, stop dan de fopspeen weer in je mond.
Hoe kom je op het idee dat ik tijdens het tiepen mn fopspeen uit mn mond haal ? Is toch nergens voor nodig ! Lekker sabbelen zou jij ook eens moeten proberen, kikker je van op meneer de directeur.

Aantopic: Jurgen en de wereldtitel: zonder teveel tegenslagen zoals op valencia dicht ik hem een goede kans toe !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan