werk aan de weg

rijsr

MF'er
15 okt 2002
224
0
rijswijk
ik loop op dit moment stage bij een wegenbouwbedrijf die zich bezig houd met de aanleg van de N11, afgelopen woensdag was er in bodegraven in de buurt van goedhart motoren een afsluiting, omdat de kruising werd geasfalteerd. wat mij toen opviel dat er heel veel motoren tussen de afsluiting doorrijden, nog meer als koekblikken.
wat ik me nu afvraag zijn mensen nou zo dom, dat ze de afsluiting niet geloven ofzo, of zijn ze te moe om een omleiding te volgen

Ga eens met een opvallende politiemotor/auto een kruising afzetten, compleet met blauwe lampen en alles.
Wedden dat er minstens 1 keer per minuut iemand komt vragen: Of er iets aan de hand is, of ze er echt niet door kunnen, waarom je daar staat, of het echt nodig is enzenz....
En ongeveer een 4 a 5 per uur proberen er gewoon door de berm ofzo om heen te rijden, als je ze dan aanspreekt dan snaptten ze niet dat dat niet de bedoeling was :? :? :?

Sommige mensen zijn dom...

door de berm rijden deden ze vandaag ook bij ons ; 'ja er stond een puinwals op de weg, we dachten al waarom staat die er nou'

Ik heb bij de n.s. gewerkt, daar had je ook wel eens van dat soort dingen, weg afgezet, slagbomen dicht, de hele overweg eruit, dus een gat van een meter diep i.p.v. weg, en gewoon om de slagbomen heen proberen te rijden, en dan vragen of je ff wilt helpen om die auto uit dat gat te krijgen |(

Brutale mensen hebben de halve wereld.

en ik de andere helft 8-)

Als we nou een hek om die andere helft zetten hebben we er ook geen last meer van. :)

Ben laatst per ongeluk erdoor gereden overigens.

Deventerstraat apeldoorn hadden ze van de week ook afgezet, maar ik reed achter een bus aan, en deze ging gewoon links af, dus ik dacht dat de weg weer open was.

Niet dus, komt er vlak na die bus een mannetje met een pilon in zijn hand de weg weer op lopen. Die had hij even weg gehaald om de bus er door te laten. En mij dus ook. :)

Terug
Bovenaan Onderaan