Werken bij de politie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ Ducati

MF'er
13 mrt 2003
153
0
Warnsveld (bij Zutphen)
Hier misschien een leuke mededeling voor mensen die werk zoeken. In deze tijd zegt men moet je alles aanpakken. Maar dit???

42321


Ik hoop trouwens dat alles te lezen is.
 
Ik ken er eentje die tijdens zijn lunchpauze zijn camera-auto regelmatig voor zun huis parkeerde en gewoon liet werken!!! :r :r Buurtgenoten konden dit natuurlijk niet waarderen. Hij heeft het dat ook geweten tijdens de oudejaarsnacht :} :} :} Sinds die tijd is het gelukkig afgelopen, de droplul :r
 
Ik ken er eentje die tijdens zijn lunchpauze zijn camera-auto regelmatig voor zun huis parkeerde en gewoon liet werken!!! :r :r Buurtgenoten konden dit natuurlijk niet waarderen. Hij heeft het dat ook geweten tijdens de oudejaarsnacht :} :} :} Sinds die tijd is het gelukkig afgelopen, de droplul :r

Je mag hem van mij op deze manier de groeten doen
42325
 
Ik ken er eentje die tijdens zijn lunchpauze zijn camera-auto regelmatig voor zun huis parkeerde en gewoon liet werken!!! :r :r Buurtgenoten konden dit natuurlijk niet waarderen. Hij heeft het dat ook geweten tijdens de oudejaarsnacht :} :} :} Sinds die tijd is het gelukkig afgelopen, de droplul :r



ter plekke kapotschieten , dat soort geesteszieken.

een beetje vent wordt geen agent.
 
ter plekke kapotschieten , dat soort geesteszieken.

een beetje vent wordt geen agent.


Voor alle duidelijkheid, DEZE PERSOON IS OOK BIJ ZUN COLLEGA'S NIET GELIEFD!!! Het is zo'n figuur die geen echte agent kon worden :+ :+ , maar wel goed genoeg was om het foto"werk" te doen. Het heet geloof ik bijzondere opsporings ambtenaar. Hij vond het ook leuk om in zun vrije tijd in uniform in de tuin te zitten. Echt een zieke geest dus :r :r :r
 
Tja, om politieagent te worden moet je wel een "zieke" geest hebben, toch. Gelukkig hebben we genoeg zieke geesten, anders zou het helemaal een grote bende worden op straat. Ze moeten alleen wat vaker de andere kant opkijken als wij motorrijders het gas eens opendraaien :] .
 
Op woensdag 24 september 2003 21:36 schreef Remakil het volgende:
....Ze moeten alleen wat vaker de andere kant opkijken als wij motorrijders het gas eens opendraaien :] .

Dan zien ze misschien ook nog eens echte criminelen.
 
Jongens er zijn ook uitzonderingen. Beetje lullig voor de agenten hier die niet alleen willen naaien.
edit:
Die bijzondere opsporings apen langs de weg mogen van mij wel ter plekke dood vallen trouwens. :r
 
Voor alle duidelijkheid, DEZE PERSOON IS OOK BIJ ZUN COLLEGA'S NIET GELIEFD!!! Het is zo'n figuur die geen echte agent kon worden :+ :+ , maar wel goed genoeg was om het foto"werk" te doen. Het heet geloof ik bijzondere opsporings ambtenaar. Hij vond het ook leuk om in zun vrije tijd in uniform in de tuin te zitten. Echt een zieke geest dus :r :r :r

hahaha

wat een vent :}
 
Voor alle duidelijkheid, DEZE PERSOON IS OOK BIJ ZUN COLLEGA'S NIET GELIEFD!!! Het is zo'n figuur die geen echte agent kon worden :+ :+ , maar wel goed genoeg was om het foto"werk" te doen. Het heet geloof ik bijzondere opsporings ambtenaar. Hij vond het ook leuk om in zun vrije tijd in uniform in de tuin te zitten. Echt een zieke geest dus :r :r :r

I heb volgens mij een geheime opname van deze man gevonden terwijl hij "druk" bezig was.

42357
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan