werkloos, en nu?

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Ik heb net mijn gesprekje gehad met mijn baas. Ik ben hier begonnen om een afdeling op te zetten en die loopt nu goed. Ik had een jaarcontract en aangezien het bedrijf niet echt verdomde goed loopt, kunnen ze dat niet gaan verlengen.

Kortom: na 13 december sta ik lekker op straat!!

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet zo erg als het klinkt. Ik vond het hier toch niet meer leuk en had hier nog maar een half jaar willen blijven om dan lekker naar een mooi land te gaan (amerika lonkt).

Maar nu moet ik dus wel even een nieuwe baan gaan zoeken. Heeft iemand hier nog leuke tips & tricks.

Projectmatig, dynamisch, jong, commercieel, geen ellebogenwerk, no hidden agenda en wil graag auto of motor van de zaak (ieder geval een tankpas!!).

(kan dit eigenlijk hier gepost worden, zo niet gooi er dan maar een slotje op)
 
Ik heb net mijn gesprekje gehad met mijn baas. Ik ben hier begonnen om een afdeling op te zetten en die loopt nu goed. Ik had een jaarcontract en aangezien het bedrijf niet echt verdomde goed loopt, kunnen ze dat niet gaan verlengen.

Kortom: na 13 december sta ik lekker op straat!!

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet zo erg als het klinkt. Ik vond het hier toch niet meer leuk en had hier nog maar een half jaar willen blijven om dan lekker naar een mooi land te gaan (amerika lonkt).

Maar nu moet ik dus wel even een nieuwe baan gaan zoeken. Heeft iemand hier nog leuke tips & tricks.

Projectmatig, dynamisch, jong, commercieel, geen ellebogenwerk, no hidden agenda en wil graag auto of motor van de zaak (ieder geval een tankpas!!).

(kan dit eigenlijk hier gepost worden, zo niet gooi er dan maar een slotje op)

Kut voor je man, hadden ze dat niet wat eerder kunnen zeggen :? Ik hou m\'n ogen & oren voor je open.
 
Het wordt er voor ons heus niet moeilijker op als je even meldt wat je beroep is ;)

Trouwens: knap lullig voor je om er zo bij het grof vuil te worden gezet \ '( Misschien kun je een kerstkadootje door een ruit keilen })
 
ik heb nu net een jaar bij een nederlandse dochter van een duitse bank gewerkt. Bank is niets voor mij is dus nu gebleken. Voor de rest kan ik overal aan de bak, als het maar voldoet aan de punten die ik al zei. Geen IT aub!!!

Dat is trouwens een goede van die kerst. Ik mis nu zeker ook nog mijn kerstcadeau en dat zou de tweede keer zijn!!! Vorig jaar ook tussen twee banen in met kerst en dus van 2 werkgevers niets gekregen, terwijl ik nog de hoop had om van 2 werkgevers dit te krijgen. Maar wie zit er nu te wachten op een mandje met eten!!
 
Hangt het in de lucht of zo? Werd ook al door een kameraad van me gebeld. Zijn bazin had hem ook ff tussen neus en lippen door verteld dat hij na 30 november niet weer hoeft te komen... Ben je lekker mee! Heb je gelukkig nog wel wat tijd om wat dingen te regelen, maar het houd niet echt over.
 
Had ie geen vast contract dan? want dan kunnen ze je toch niet zomaar de deur uit kicken? En zoiets als opzeg termijn enzo...?
 
Ik had een jaarcontract maar wij gingen er eigenlijk vanuit dat die stilzwijgend verlengd word. Nu is de moeder in duitsland in geldnood gekomen (wij hier draaien zeer vette winsten) en moeten wij hier op de centjes gaan passen.

Ik ben er niet rouwig om. De sfeer is nu niet echt meer goed en het werk is ook niet precies wat ik zocht.

Heeft iemand nog leuke dingen die ik op de comp kan zetten zodat de volgende user helemaal gek gaat worden?
 
Ik had een jaarcontract maar wij gingen er eigenlijk vanuit dat die stilzwijgend verlengd word. Nu is de moeder in duitsland in geldnood gekomen (wij hier draaien zeer vette winsten) en moeten wij hier op de centjes gaan passen.

Ik ben er niet rouwig om. De sfeer is nu niet echt meer goed en het werk is ook niet precies wat ik zocht.

Heeft iemand nog leuke dingen die ik op de comp kan zetten zodat de volgende user helemaal gek gaat worden?

Gooi er een trojan op zoals subseven of backorrifice, dan kan je (als de poorten op de firewall open staan) het systeem en de rest van het netwerk waarop ie hangt goed vern**ken. :)

Als de sfeer niet goed is bij een bedrijf kan je ook beter pleite maken, ik volg nu nog een opleiding, en heb straks m\'n laatste stage voor ik m\'n diploma heb, maar m\'n eerste stage was bij een bedrijf met een verschrikkelijke sfeer, dat waren de 6 ergste maanden van m\'n leven. Wat een k*tlijers. Op de laatste middag nog een deuk in een busje van ze gereden ;)

MAargoed, suc6 met zoeken, uitzendbureau ook niet iets voor je waar je kan zoeken naar een baan? Of veel in kranten kijken, niet alle banen komen bij het uitzendbureau terecht.
 
dit zat er vandaag in me meelbox. Wrom reageer ik daar nu toch niet op? :)

Please call me I may have a good poisiotn for you.

Regards,

Jason Scott
Director
Arena
+44 7803131703



----------
Get a free, personalised email address at http://another.com
TXT ALRT! Stop wasting money now. Send FREE, personalised txt
msgs to UK mobile phones from http://another.com[/quote]
 
he, bedankt man. Ik bel hem morgen gelijk even! Zit een kans in dat ik een nieuwe baan krijg in den haag. Elke dag de file in dus.....oh nee, ik heb een motor!!! :) :)

en :j aan alle koekblikken, of ik moet een lease bak krijgen, dan is het natuurlijk :} aan alle autorijders, maar met mooi weer :] ik er wel doorheen.

Zo ik heb weer genoeg gespeeld met de smilies.
 
he, bedankt man. Ik bel hem morgen gelijk even! Zit een kans in dat ik een nieuwe baan krijg in den haag. Elke dag de file in dus.....oh nee, ik heb een motor!!! :) :)

en :j aan alle koekblikken, of ik moet een lease bak krijgen, dan is het natuurlijk :} aan alle autorijders, maar met mooi weer :] ik er wel doorheen.

Zo ik heb weer genoeg gespeeld met de smilies.

File? Motor? +44 = uk dus op weg naar daar heb je niet zoveel files :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan