Werkplaats handboek husqvarna 570smr 2004

Esperol

Rookie
28 okt 2023
2
0
Beste leden , ik ben een nieuw lid op deze forum*O* ik heb recent een verwaarloosde husqvarna 570smr van 2004 gekocht als project. Bij controle heb ik ondervonden de er wat mis loop in de versnellingsbak. Deze komt na een volle rotatie vast te zitten (soms draait hij stroef voor een paar graden) ik ben van plan deze te demonteren maar de blok moet gesplitst worden . Maar ik vind nergens een werkplaats handboek voor dit model wat de tork specs en ketting timing in te vinden zijn, zou iemand mij hier mee kunnen uit de nood helpen. Alvast bedankt .
 
ketting timing is je probleem niet die zit als je blok nu nog inelkaar zit immers nu goed .
Zuiger boven in zetten met de kleppen dicht zie je dan geen merktekens dan kan je ze zelf aanbrengen alles staat nu nog op tijd .

Zag dat er al een link was voor een boekwerkje daar zal je de aanhaalmoment voor je boeten wel in vinden
Succes met je project
 
Bedankt lucasfalt voor de service manual . En guzzigek ik heb deze morgen na gegaan en er staan inderdaad merktekens op de tandwielen van de ketting bedankt voor deze info
 
Terug
Bovenaan Onderaan