- Onderwerp starter
- #26
Zo,
De verlichting en de kabelboom helemaal nagelopen en gerestaureerd.
Prachtig, al die lampjes in mijn cockpit doen het weer!
Nieuwe stuurschakelaar, snelheidsmeter vervangen, en vandaag is de startmotor aan de beurt.
Zodra die zit ga ik serieus met de ontsteking aan de gang.
Inmiddels ontdekt waar de brandstofkraan vacuum aansluiting origineel hoort te worden aangesloten (3e carb ontluchtingsslang van links af geteld).
Moet je ook maar door hebben!
Staat in ieder geval niet in het werkplaatshandboek (via een schoolmaat van mij mogen lenen).
Weet iemand hoe ik de condensator door moet meten van de ontsteking?
De verlichting en de kabelboom helemaal nagelopen en gerestaureerd.
Prachtig, al die lampjes in mijn cockpit doen het weer!
Nieuwe stuurschakelaar, snelheidsmeter vervangen, en vandaag is de startmotor aan de beurt.
Zodra die zit ga ik serieus met de ontsteking aan de gang.
Inmiddels ontdekt waar de brandstofkraan vacuum aansluiting origineel hoort te worden aangesloten (3e carb ontluchtingsslang van links af geteld).
Moet je ook maar door hebben!
Staat in ieder geval niet in het werkplaatshandboek (via een schoolmaat van mij mogen lenen).
Weet iemand hoe ik de condensator door moet meten van de ontsteking?