werkplaats isoleren.

gijsss

MF'er
28 dec 2006
122
0
velserbroek
weet niet of deze vraag helemaal goed geplaatst is hier maar misschien heeft iemand hier er ervaring mee...

ik heb een werkplaats van ik denk ongeveer 40 m2 en nu was het afgelopen winter vies koud daar, het is totaal niet geïsoleerd en het staat ook behoorlijk op de wind.
op de grond liggen gewoon stenen, dus geen mooie betonnen vloer oid en ongeveer 1/3 van de muren zijn van die betonnen platen zie foto
schutting.jpg

de rest van de muren zijn gewoon gemetseld en die grenzen aan de rest van het gebouw dus daar zit niet echt het probleem

zoals als jullie dus wel begrijpen is het daar bijna niet warm en droog te krijgen en daardoor ben ik er in de winter dus bijna niet, en daar baal ik eigenlijk van

nu wil ik kijken of het mogelijk is om daar iets aan te doen, maar zeg daarbij dat ik niet gelijk een gods vermogen wil uitgeven aan van alles en nog wat aangezien het een ruimte is die ik maar huur en niet gekocht heb.

heeft iemand hier ervaring of ideeën voor??
 
Ik heb mijn halfsteens garage geisoleerd met een lattenwerk met een dubbele laag noppenfolie (kon ik gratis krijgen :) ) en dan underlayment er tegenaan. Kun je meteen vanalles aan de muren hangen. :) Underlayment kun je op maat laten zagen en hoef je er alleen maar voor te schroeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan