Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hallo, ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor mijn honda super magna!! wie kan me helpen ? alvast bedankt
Ik kan niet zeggen dat ik voor 1 of de ander voorkeur heb.Clymer is trouwens beter dan Haynes.
Dat klopt, ik gebruikte ze inderdaad beide.Ik kan niet zeggen dat ik voor 1 of de ander voorkeur heb.
Voor mijn FZ heb ik Clymer, voor mijn BB heb ik Haynes. (beide Engels)
Clymer mss iets beter leesbaar, maar daar zoek ik me altijd helemaal gek naar de specs.
Meestal bereid ik me dan voor en schrijf bijv aanhaal-moment of meetwaarde erbij. Bijv. 'specs p120' of 15Nm.
Ik heb voor mijn FZ ook een pdf : Reparatur Anleitung van Thomas Jung. (Duits) Deze is wel prettig leesbaar, maar niet altijd (?) compleet.
Ik lees net zo makkelijk Duits als Engels. Soms is het wel fijn dat wanneer niet geheel duidelijk, dat je dan ook de andere beschrijving nog hebt.
bouwjaar?Ik spring even bij. Ik heb sinds december een magna VF700C. hiervoor zoek ik ook nog een werkplaatshandboek, liefst digitaal.
Alle documenten die ik kan krijgen zijn mooi meegenomen.
Ik ga hem vanaf het frame opnieuw opbouwen. Ombouwen tot bobber. wel met de oem shocks erop, geen hardtail.
Chips, die heb ik volgens mij niet. Tenminste, niet de orginele. Hoe wel een papieren WPB van Clymer, met alle uitvoeringen. Van 81 tot en met 1988.1985 VF700C
Dat zwarte tankje is een dubbelop voor de motorolie uit het carter.klopt de mijne heeft inederdaad een benzinepomp. verbaasd mij wel want mijn gsx600f van 1996 heeft dat niet zover ik weet.
zo was ik ook op zoek naar dingen die ik weg kon laten. Zoals dat bakje van de carterontluchting. maar ik weet niet precies wat dat bakje doet.
Dat zwarte tankje is een dubbelop voor de motorolie uit het carter.
Het is een milieuding. Oliedampen uit het carter gaan via een gesloten systeem naar de carbs.
Het tankje is er alleen maar voor om de halve liter teveel aan olie, die jij eringegooid hebt, zoveel mogelijk op te vangen.
Anders zit het luchtfilter gelijk helemaal onder de olie.
Eigenlijk is het puur voor oliedampen, de damp word afgevoerd richting luchtfilter.
Er zit ook een slangetje aan het luchtfilterhuis. Echt veel te veel olie kan weg lopen op de grond.
De slang zou je ook weg kunnen laten.Alleen zou ik die canister die er dus tussen zit kunnen weglaten en vervangen voor gewoon een eenvoudige rechtstreekse slang van blok naar inlaat.
bedankt voor de documenten, ik heb ze gedownload. nog meer belangrijke dingen waar ik nog aandacht aan moet besteden nou ik toch bezig ben ?