werkplaatshandboek suzuki gsx 750

Bovenstaande opties :N

Specifiek van een silver suzi zal niet te vinden zijn, überhaubt een wphb van een gsx750 80-83 is lastig te vinden.
Alle grote wphb leveranciers hebben het nooit uitgebracht, enige optie is een origineel Suzuki service manual te pakken zien te krijgen.

succes

(ik kijk er ook naar uit, aangezien ik een gsx750 uit 80 heb. Mocht ik wat vinden laat ik het wel weten)
 
hallo,

Ik ben dus opzoek naar een werkplaatshandboek voor een suzuki gsx 750 ´silver suzi´ uit 1983.

help,

arjen
Ik heb zo een boekje hier liggen is dat wat zal niet zoveel verschil in zitten?
Uitgave 1978 modellen GS 750B, GS 750DB en GS 750 special - GS 550B en GS 550 Special.
full
 
Ik heb twee electronische versies van de originele (Engelstalige) Suzuki GSX 750E/ES '80-'86 wphb, maar ze zijn nogal groot: 20mb voor de PDF of 260mb voor de JPG scans, dus mailen is niet echt een optie.
Stuur mij een mailtje met je huis adres, en ik ga je alle twee versies op CD versturen...

full
 
Als het goed is krijg ik binnenkort ook de engelse versie van de service manual, niet digitaal maar op papier (originele uitvoering) van de gsx750.

Volgens mij zou dan de versie van evildave voor jou de juiste zijn, aangezien de gsx750E de versie met de ronde koplamp is (83-)

Ik heb/krijg de eerste versie met de vierkante koplamp. (hoop ik, als mijn engels bij de verkoper goed doorgekomen is..... :+ )

@evildave; zou je mij ook kunnen verblijden met de versie's die jij op pc/cd heb 8-) ?
Ik stuur je wel een mailtje.
 
Omdat mijn lege CD voorraad op is, heb ik gekozen voor een meer hi-tech aanpak, alle twee versies van de wphb heb ik on-line gezet bij www.qdrive.net.

Als het goed is, kan je met dit link de grotere versie ophalen:

https://www.qdrive.net/download/sha...=3754&key=xKdJ3tqL2zhJ9AXLxzmN3Mb8sGpN98nX4rm

(nadat je deze heb, moet je het uitpakken met WinRar, gratis beschikbaar van www.winrar.nl )

en hier de kleinere PDF:

https://www.qdrive.net/download/sha...=3752&key=A3H6zmX9tqLsC7J5AgPXOmX9EjXXKdX58Xx

(Lezen met Adobe Reader, gratis van www.adobe.nl )

Iedereen is welkom om de boeken op te halen, maar er is alleen 5gb/maand bandwidth, dus de groot versie alleen downloaden als je het nodig heb, aub.

Enjoy :]

Edit: Heb net naar de ebay listing gekeken, is wel het goeie maar gaat alleen tot '83...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan