werkplaatshandboek TDM850 bj 2000

Hallo Hanzzzz,

Wat gaan we doen met dat werkplaatshandboek?
Toch niet de TDM van het vrouwtje saboteren zeker?
Omdat je anders bang bent dat ze je (buitenom) voorbij komt zetten _O-

Bij ons staan er ook diverse handboeken op de site
www.tdm-trx.nl
Maar helaas wel in het afgesloten leden gedeelte, dus de vrouw moet eerste maar lid worden dan :Y (ziet ze er een beetje uit 8-) ) € 22.50 per jaar kost dat en dan krijg je de handboeken er gratis bij :)

En we zijn niet merkenblind, dus jij mag ook meerijden als we een toerritje hebben

Iemand heeft de site van Janbo (is een lid van de club)gehackt, daarom heeft hij 'm ff uit de lucht gegooid.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hanzzzz,

Wat gaan we doen met dat werkplaatshandboek?
Toch niet de TDM van het vrouwtje saboteren zeker?
Omdat je anders bang bent dat ze je (buitenom) voorbij komt zetten _O-

Bij ons staan er ook diverse handboeken op de site
www.tdm-trx.nl
Maar helaas wel in het afgesloten leden gedeelte, dus de vrouw moet eerste maar lid worden dan :Y (ziet ze er een beetje uit 8-) ) € 22.50 per jaar kost dat en dan krijg je de handboeken er gratis bij :)

En we zijn niet merkenblind, dus jij mag ook meerijden als we een toerritje hebben

Iemand heeft de site van Janbo (is een lid van de club)gehackt, daarom heeft hij 'm ff uit de lucht gegooid.

Ik heb het orginele werkplaatshandboek al ergens kunnen downloaden. Maar wil er graag een Clymer of Haynes bij voor de howtoes, tips en letops!

We zijn al lid van twee motorclubs en daarvoor hebben we helaas net altijd tijd. '(
Daarbij fijn dat ik mee mag rijden maar dan blijft er niets van de club over omdat iedereen dan een VFR gaat kopen *O*
 
Daarbij fijn dat ik mee mag rijden maar dan blijft er niets van de club over omdat iedereen dan een VFR gaat kopen *O*

Hanzzzz, jij zou er zo bij passen _O-

Maarre, dan gaat het vrouwtje toch gewoon met ons mee en dan ga jezelf met je vrienden rijden _O-


En voor wat je handboek betreft ff bij Autoboek International kijken (Peters Autoboeken)
Ikzelf heb alleen maar het Originele wpl handboek, voor tips en tricks heb ik de club(leden)

www.autoboek.com/index.php?section=category&action=mtmerk
 
Laatst bewerkt:
Deze twee heb je al?

TDM1.jpg

TDM2.jpg


Zoniet, dan kan ik je er nog wel aan helpen....

Jan
 
Nee ik heb er een met TDM850 '96 aan de vcoorzijde. Zo te zien heb ik deze ook nodig.

Graag dus. Wat is makkelijk voor jou? Mailen?

Thanks,

Hanzzzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan