Werkplaatshandboek zx6 2007

Sidewinder

MF veteraan
13 feb 2003
2.611
0
Heeft iemand een idee waar ik een werkplaatshandboek van een zx6 2007 kan kopen?

Haynes heeft hem niet in de lijn zitten die gaan maar tot 2006. Diverse download sites komt hij ook niet voor.

Het is niet echt nodig bij een kleine beurt, maar vind het toch wel handig om bij de hand te hebben.
 
Al door gespit maar nergens zx6 2007 loopt allemaal maar tot 2006. 2007/2008 model is niet te vinden. Zou het liefst ook een ouderwetse papieren versie hebben. Heb een haynes voor het 2006 model besteld, kijken hoever we daar mee komen.
Als je algemene dingen wilt gaan doen en je overweg kunt met de afwijkende afbeeldingen kun je met een handboek van het 2006 model vast uit de voeten. Lijkt me duidelijk dat je aan maten/tolleranties (bijv. maten voor kleppen stellen) vrij weinig hebt aangezien het 2007 model heel anders is dan het 2005/2006 model.
 
Als je algemene dingen wilt gaan doen en je overweg kunt met de afwijkende afbeeldingen kun je met een handboek van het 2006 model vast uit de voeten. Lijkt me duidelijk dat je aan maten/tolleranties (bijv. maten voor kleppen stellen) vrij weinig hebt aangezien het 2007 model heel anders is dan het 2005/2006 model.

Gaat mij vooral om het synchroniseren van het vacuum.

Remmen olie koelvloeistof ketting kom ik zo ook wel uit maar synchroniseren heb ik nog nooit gedaan, en moet nog een carbtune kopen dus wil eerst even kijken of het goed te doen is, neem aan van wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan