Werkt dit ? Revitaliser voor je motor ?

Probeer het eens uit zou ik zeggen :P .

Leuk hoor, tandwielen die zelf weer opbouwen. Stoppen ze daar ook op tijd mee dan :?
 
juist de faq op de site gelezen...
staat bol met duren woorden die niets beteken en geen enkele
referentie nar iets zinnigs...
.
Lijkt mij de zoveelste "wondertube" (verlies 20 kg in 5 dagen :+ ) toestand
.
ook moet je zien dat ze voor versnellings bakken een ander tubetje hebben...
voor een GS1100 met aparte smering van de versnellingsbak geen probleem,
maar de meeste motors gebruiken dezelfde olie voor moter én versnellingsbak..
.
ik zou met die troep uitkijken...
.

hier meer (engelse info) over hoe het werkt:
http://www.magneticeast.com/hado/technology.html
 
ik denk dat je zelf het antwoord wel weet,als je van een ruw oppervlak weer een glad oppervlak gaat maken dan heb je een slijppasta nodig,je kan je aandacht beter vestigen op het niet vol belasten van een koude motor. })
 
Hey Mike......
Moet je eens kijken wat ik nu weer voor een amazing discovery heb gedaan.......................................... etc. etc.


 
Ik werk in een tandwielbedrijf. Indien pitting van tandwielen zo gemakkellijk zou op te lossen zijn zou de ganse wereld dat gebruiken. 'k heb even die technische uitleg gelezen en zo'n bull heb ik al lang niet meer gelezen. Niet gebruiken dat goedje zou ik zeggen.
 
Gewoon een papje van commandant en houtzaagsel door je olie gooien en hier 100 kilometer mee rijden, vervolgens olie verversen. Polijst en vult oneffenheden op. *D :)
 
HOUTMEEL...COMMANDANT ?????? |( ??????? Da klinkt als 'mijn moeders oplossing voor kalkteennagels en eksterogen'. Hoe kom je daar aan ? Klinkt zo idioot dat het best wel eens waar kan zijn..... ;)
 
En als je wilt dat ie een stukker rustiger loopt, een banaan, goed voor 100 km daarna wel een nieuw blokkie kopen. :9
 
Ten eerste, vormt zich een nieuwe bedekking op de wrijvingspolen: een onderdeel herwint zijn oorspronkelijke dimensies

Hmmm, wat als je het in een nieuwe motor gooit?

Extra grote tandwielen? Past dat nog wel in het carter? Of wordt dat carter ook groter?
Kan ik dan ook een CB650 maken van mijn CB550? Of, nog beter, een ZX-7R van mijn ZX-6R?


Goudmijntje, lijkt me :+
 
Hallo Triaatje,
Wij kennen elkaar niet, komt misschien nog. Ik hink wat op twee benen, ben je een meid dan wel een knul. Doet het er in dit kader wat toe? 'k wee nie!
De site maar eens bekeken al heb ik er op voorhand geen vertrouwen in want tandwielen en alle overige materialen met een amorf karakter groeien niet en dat lijkt men hier te suggereren, of beter wrijvingsenergie wordt omgezet in een soort van verhardingstheorie. Het is allemaal niet zo vreemd die redenering omdat de verharding van materialen gepaard gaat met verhitting en afkoeling. Dat kan elke smid je vertellen. Er vindt een verandering plaats met de moleculen van het materiaal. Zelfs zo redenerend heb ik nog geen vertrouwen in dat middel. Ze laten twee plaatjes zien. De eerste met versleten en/of aangetaste tandwielen en het tweede met gave tandwielen. Jij redeneert dat de situatie op het eerste plaatje het tweede wordt bij gebruik. Dat staat er niet geschreven. De fabrikant kan zeggen dat alleen in het geval van het tweede plaatje die stuff is gebruikt en daarmee voorkom je de situatie van het eerste plaatje. Is dit nou nog logisch, maakt niet uit.

Wat oogt die site trouwens kinderlijk, op zich al bezienswaardig, wordt hier een kinderspeeltje aangeboden, iets voor het huishouden, de doe het zelver. Alasbastine zou zich ervoor schamen en die suggereren alleen maar gaatjes te stoppen maar wel door er massa in te brengen! Ach, laat verder ook maar! Hou het bij windowshopping. Succes met je nieuw CB. Hoi!
 
Hallo Triaatje,
Wij kennen elkaar niet, komt misschien nog. Ik hink wat op twee benen, ben je een meid dan wel een knul. Doet het er in dit kader wat toe? 'k wee nie!
De site maar eens bekeken al heb ik er op voorhand geen vertrouwen in want tandwielen en alle overige materialen met een amorf karakter groeien niet en dat lijkt men hier te suggereren, of beter wrijvingsenergie wordt omgezet in een soort van verhardingstheorie. Het is allemaal niet zo vreemd die redenering omdat de verharding van materialen gepaard gaat met verhitting en afkoeling. Dat kan elke smid je vertellen. Er vindt een verandering plaats met de moleculen van het materiaal. Zelfs zo redenerend heb ik nog geen vertrouwen in dat middel. Ze laten twee plaatjes zien. De eerste met versleten en/of aangetaste tandwielen en het tweede met gave tandwielen. Jij redeneert dat de situatie op het eerste plaatje het tweede wordt bij gebruik. Dat staat er niet geschreven. De fabrikant kan zeggen dat alleen in het geval van het tweede plaatje die stuff is gebruikt en daarmee voorkom je de situatie van het eerste plaatje. Is dit nou nog logisch, maakt niet uit.

Wat oogt die site trouwens kinderlijk, op zich al bezienswaardig, wordt hier een kinderspeeltje aangeboden, iets voor het huishouden, de doe het zelver. Alasbastine zou zich ervoor schamen en die suggereren alleen maar gaatjes te stoppen maar wel door er massa in te brengen! Ach, laat verder ook maar! Hou het bij windowshopping. Succes met je nieuw CB. Hoi!
 
Ook mooi: een soort busje dat je in de benzineleiding zet. Zitten twee AMP stekkertjes op waar de boordspanning op gezet wordt. Daardoor wordt op interatomair niveau het klonteren van de brandstofatomen in reversie herwederomgekeerd. Wel telkens het teveel aan brandstof uit de tank verwijderen! Wat volgens mij wel werkt in de brikkenhoek : Teflon meuk. DuPont verkocht dat dertig jaar geleden al aan agrariers. Voor de tractortransmissies. In nondescripte literflessen. En voor veel geld.
 
Ooit van aardstralenkastjes gehoord, is ook goed geld mee verdiend en misschien wel tot op de dag van vandaag!
Revitalizer klinkt toch een beetje cosmetisch, iets tegen rimpels. En dan dat spul dat op 'lube' eindigt, doet me denken aan... wie het weet mag het zeggen.

En wat is er te maken van de merknaam 'Xado', ik hou me in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan