Werkt HotTopic niet meer?

Pappa-Rico

Die hard MF'er
2 aug 2005
931
0
Castricum
Ik zit sinds kort op dit forum (Topforum!!! :} ), en heb HotTopic maar weer eens uit het stof gehaald (ooit met GoT eens gebruikt). Nu krijg ik het niet aan de praat, het lijkt erop alsof het XML file op motor-forum niet meer bestaat....klopt dat?

Ik heb de search gebruikt, maar vind alleen maar topics van 2002 e.d.

Weet iemand dit, is de locatie van het XML file op de server misschien veranderd waardoor de HFD niet meer klopt ofzo??

Thnx!
 
Helemaal niemand die het weet??

Of gebruikt niemand HotTopic meer? Als er een beter alternatief is hoor ik dat natuurlijk ook graag!

(stiekum schopje dus eigenlijk ;) )
 
Helemaal niemand die het weet??

Of gebruikt niemand HotTopic meer? Als er een beter alternatief is hoor ik dat natuurlijk ook graag!

(stiekum schopje dus eigenlijk ;) )

Geen idee wat je bedoeld :+

Maar bovenaan staat actieve onderwerpen en dat is gok ik net zoiets ;)
 
Geen idee wat je bedoeld :+

Maar bovenaan staat actieve onderwerpen en dat is gok ik net zoiets ;)

In ieder geval nog een reactie.....thnx.. '(

Hottopic is een programma'tje waar je zelf topics in kan gooien, je krijgt dan een soort 'msn-achtige' melding als er een nieuwe reply is. Best handig, alleen werkt het nu niet (bij mij).
Het is dus inderdaad net zoiets als Actieve onderwerpen, alleen bepaal je zelf wat je erin zet en krijg je dus een melding bij nieuwe reacties.
 
In ieder geval nog een reactie.....thnx.. '(

Hottopic is een programma'tje waar je zelf topics in kan gooien, je krijgt dan een soort 'msn-achtige' melding als er een nieuwe reply is. Best handig, alleen werkt het nu niet (bij mij).
Het is dus inderdaad net zoiets als Actieve onderwerpen, alleen bepaal je zelf wat je erin zet en krijg je dus een melding bij nieuwe reacties.

Ow dat :+
ff zoeken gebruiken. Is ergens een topic over :)

Deze: mf tracker voor msn6 gebruikers :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan