Wesley - 2011 Honda Hornet CB600F

Wescobar

MF'er
15 aug 2018
58
14
Tilburg
Hi All,

Mijn naam is Wesley en sinds 2 maanden mijn motorrijbewijs. In de weken vooraf mijn examen bijna elke week wel gewisseld in mijn hoofd van motor... Begonnen met een Hayabusa, toen naar heel veel andere, waaronder een Hornet, FZ1N, Z1000 etc. en bijna een FJR gekocht. Uiteindelijk (hopelijk) een verstandige beslissing gemaakt en gekozen voor een goede beginnersfiets met 600cc: Honda Hornet uit 2011 bij Pols motoren uit Waalwijk.

Ik heb haar al een beetje aangekleed met wat Barracuda accessoires. Alleen nog knipperlichten voor en een Ixil uitlaat (zijn al besteld) dan is 'ie voorlopig even "af".

30t42go.png


Verder zoek ik nog een USB converter voor onderstaande aansluiting. Ik had er 1 gekocht, van Optima, maar deze paste niet... Ook had ik een X-Grip, maar die drukte de hele tijd mijn knop (iPhone 6S) voor volume zachter in, dus daar zoek ik ook nog een andere oplossing voor. Tips zijn welkom ;)

2z88553.jpg


En om af te sluiten... Mijn huidige wallpaper, komt uit mijn geboortplaats, benieuwd wie de locatie herkend ;)

2retan4.jpg


Grtz. Wesley
 
Laatst bewerkt:
De stekker die je daar laat zien is om een druppellader op aan te sluiten,
dus je moet een usb stopcontact hebben en aan de andere kant een druppel lader connector
solderen.

klaar.
 
Welkom op MF!

Is het toevallig de geasfalteerde dijk die als je richting Havenhoofd rijd, aan de rechterkant ligt, vanaf de visafslag bij Stellendam?
Goede keuze als beginnersmotor die Hornet, veel plezier ermee.

Gegroet, :t
 
Ik heb inmiddels begrepenm dat het een "oude" . aanlsuiting is, maar ik heb nu de juiste USB charger van Optimate kunnmen aanschaffen. Werkt super!

De panorama-foto is niet bij Stellendam ;)

@Sloopkogel: Thanks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan