West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deel drie al! 8-)

Je blijft bezig zo... :+

Edit:
Omdat het vorige topic op slot zit kan ik nu dus ook niet meer mijn ene post waarin een quote van thun stond censureren zoals voorgesteld werd. :(
Het aantal posts waarin een naam werd genoemd of ge-quote was echt op 1 hand te tellen hoor...
 
en nou netjes over ritjes lullen en niet over "you know what" anders kan ik zo deel 4 beginnen B|

:+
Repliceer de poll eventjes. Of beter, maak een nieuwe poll over iets wat nog besloten moet worden. Datum stond bekend, tijd nog besluiten? Andere dingen?

Edit: Zie dat het al gebeurt. :)
 
He hier deel drie gaat ook hard ;)

Ga ook weer eens met jullie meerijden was een erg leuk ritje toen vond ik :P
 
Repliceer de poll eventjes. Of beter, maak een nieuwe poll over iets wat nog besloten moet worden. Datum stond bekend, tijd nog besluiten? Andere dingen?

Edit: Zie dat het al gebeurt. :)

your wish....
 
@ Thun.. woensdag.. hoe laat was je van plan.. kan nl pas laat :X :?
Woensdag? Dat zou 19:00 of later moeten worden, en voor anderen misschien nog wel later?

Overigens, haal dat vraagje over woensdag even weg uit de eerste post van dit topic, nu lijkt het net alsof je moet stemmen voor de tijd voor een doordeweekse dag.
 
ik heb ff 12 uur gestemd voor dat ritje 5 juni anders moet ik wel erg vroeg weg thuis.

Of iemand moet spontaan een slaapplek aanbieden ergens in de buurt O-)
Dan wil ik wel overwegen om een halfuurtje te stemmen :)
 

korte rokjes en strakke topjes weer als je het mij vraagt :9

Natuurlijk vrij vrouwonvriendelijke opmerking dus nog ff een goedmakertje, al die Coca-Cola-Light-Whatta-man-whatta-man-whatta-money-money-good-man sixpacks lopen ook weer los rondt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan