West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
mooooogguh.
Zo norrie gaat zo beginnen met hutten bouwen :P
Zal de komende week nog wel af en toe langs waaien maar meer niet.

Maar eerst me motor broek weg brengen voor wat extra klitteband :P
 
wisten jullie dat:

[me]fighternorrie straks met een spijkerbroek gaat rijden omdat zijn leren broek weg is :X
[/me]


[me]fighternorrie zwaaaaaar verbrand is op zijn rug vanmiddag en nu nog rooier is dan een tomaat
[/me]


[me]fighternorrie vanmiddag naar stitch zwaaide en hij niet terug zwaaide :P
[/me]


[me]fighternorrie af en toe niet helemaal spoort maar net doet als of ie dat wel doet :P :P [/me]
 
wisten jullie dat:

[me]fighternorrie straks met een spijkerbroek gaat rijden omdat zijn leren broek weg is :X
[/me]


[me]fighternorrie zwaaaaaar verbrand is op zijn rug vanmiddag en nu nog rooier is dan een tomaat
[/me]


[me]fighternorrie vanmiddag naar stitch zwaaide en hij niet terug zwaaide :P
[/me]


[me]fighternorrie af en toe niet helemaal spoort maar net doet als of ie dat wel doet :P :P [/me]
Wist jij dat ik hiervoor een speciaal topic heb in de off-topic?: *D
 
wisten jullie dat:

[me]fighternorrie straks met een spijkerbroek gaat rijden omdat zijn leren broek weg is :X
[/me]


[me]fighternorrie zwaaaaaar verbrand is op zijn rug vanmiddag en nu nog rooier is dan een tomaat
[/me]


[me]fighternorrie vanmiddag naar stitch zwaaide en hij niet terug zwaaide :P
[/me]


[me]fighternorrie af en toe niet helemaal spoort maar net doet als of ie dat wel doet :P :P [/me]

Sukkel.

Zo net even lekker ritje gereden weer.
 
Zooo wat moet ik een hoop bijlezen zeg :P is hier idd in slaap gesukkelt...

ga ik ook maar eens doen, moet morgen vroeg beginnen op het circuit-lelystad 8-)
 
Wist jij dat ik hiervoor een speciaal topic heb in de off-topic?: *D
ja en? boeieeeeeeeeeeeeee :P
voor serieuse repleys zijn ook aparte topics,wat doe je hier nog ;)

zoooo norrie is ook weer thuis.
vanaf morgen gaat het echt gebeuren,120 vrijwilligers en vanaf maandag 680 kinderen.
En dan maar hutten bouwen :P
[me]fighternorrie moet samen met 6 anderen 40(onderbouw)kinderen in bedwang houden :P [/me]
 
ja en? boeieeeeeeeeeeeeee :P
voor serieuse repleys zijn ook aparte topics,wat doe je hier nog ;)

zoooo norrie is ook weer thuis.
vanaf morgen gaat het echt gebeuren,120 vrijwilligers en vanaf maandag 680 kinderen.
En dan maar hutten bouwen :P
[me]fighternorrie moet samen met 6 anderen 40(onderbouw)kinderen in bedwang houden :P [/me]

Sow! Veel succes dan maar!!
 
hahahahahaha

het is saai saai saai saai saai het is saai saai saai saai saai
het is saai saai saai saai saai het is saai saai saai saai saai
het is saai saai saai saai saai het is saai saai saai saai saai
het is saai saai saai saai saai het is saai saai saai saai saai


:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan