West-Friesland meeting: 7 maart

Hoe laat gaan we touren???? (07-03-04)

  • 10.00

    Stemmen: 2 22,2%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12.00

    Stemmen: 7 77,8%
  • 13.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • andere tijd...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
L :+ L zijn niet zomaar aanbiedingen he, want thunderer is een slijmjurk want voor jaz wilde hij dat niet doen :+

mijn vering is al voor 75% ingedrukt door mij aleen *D zonder deze wat op te draaien kan ik geen duo hebben want dan rij ik met een hard-tail :P (daarnaast ben ik nog half bezig mijn vertrouwen te herwinnen sinds eind september dus het leek mij zoiezo geen goed idee om met twijfelachtig weer in een toerrochtje (niet mijn eigen tempo!) met een compleet onbekende duo te rijden... ook aangezien ik nog nooit eerder met een passagier heb gereden O-) )
 
Laatst bewerkt:
mijn vering is al voor 75% ingedrukt door mij aleen *D zonder deze wat op te draaien kan ik geen duo hebben want dan rij ik met een hard-tail :P (daarnaast ben ik nog half bezig mijn vertrouwen te herwinnen sinds eind september dus het leek mij zoiezo geen goed idee om met twijfelachtig weer in een toerrochtje (niet mijn eigen tempo!) met een compleet onbekende duo te rijden... ook aangezien ik nog nooit eerder met een passagier heb gereden O-) )

jajajaja mooi verhaal maarre voor alice wel he, is volgens mij ook volledig onbekend bij jou als duopassagier :+
maarre zondag zekers ritje doen toch??? enne SN verwacht wel dat je er bent :+ en newbee natuurlijk :+ :}
 
Heee. da's grappig.. Dat lijkt me de Mac in Alkmaar wel.
Hoe laat waren jullie daar op zondag? Wij (de OBT6 rijders) waren er van 10:00
tot 11:00 en van 16:15 tot 17:00...
Had leuk geweest als we mekaar tegen waren gekomen.

Dat was de Mac in Alkmaar.We waren er rond 13:30u,dus gemist.
Stitch,ff bij houden met lezen,Ezras en ik gaan zondag een R6 bekijken en hoogstwaarschijnlijk kopen.R6 kopen???
 
klopt jessie komt uit nibbixwoud,
Ik kom ook uit nibbix, maar helaas ken ik hier weinig mensen....
Ik kon Jessie ook niet en die blijkt een straat achter me te wonen hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan