West-Friesland

wf-rit

  • 2mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12uur

    Stemmen: 1 14,3%
  • mac-hoorn

    Stemmen: 6 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat ze het bij Niwa oplossen voor je, misschien moet die hele unit worden vervangen, begin je gelijk met 0 km stand :o

Trouwens, die knallen uit de uitlaat komen toch bij mij vandaan.

Ik heb het net nog even gevraagd en dat schijnt toch vrij normaal te zijn. Oplossing zou kunnen zijn om 'm iets rijker te zetten, maar ik vind dat ie al genoeg zuipt op deze manier.....


FBW... Ik hoop voor je dat ze er een beetje vaart achter gaan zetten
 
Nee daar zijn ze nog niet aan begonnen.
[me]fbw schopt de schade-expert die zijn rapport nog steeds niet aan Unive geleverd heeft.[/me]

bij mij was die schade-expert van unive ook niet vooruit te branden, heb gehoort dat die expert een jaar overspannen is geweest maar daar nog steeds niet helemaal er bovenop is, gewoon niwa vaak bellen om er achteraan te zitten, hielp bij mij ook goed, ook al was dat dan bij mobu
 
bij mij was die schade-expert van unive ook niet vooruit te branden, heb gehoort dat die expert een jaar overspannen is geweest maar daar nog steeds niet helemaal er bovenop is, gewoon niwa vaak bellen om er achteraan te zitten, hielp bij mij ook goed, ook al was dat dan bij mobu
Niwa bellen? De schade expert is er al langsgeweest hoor, en moet zijn rapport schrijven. Die gast is toch van unive of een schadebedrijf, en niet van Niwa zelf?

Kan best niwa bellen om de motor te laten maken (Al het benodigde zou al aanwezig zijn), maar ik ga die 3500 euro echt niet even voorschieten. (Zeker niet voordat unive hun accoord voor uitkering hebben gegeven, stel er moet opnieuw iemand naar de motor kijken of meer van dat soort onzin)
 
Niwa bellen? De schade expert is er al langsgeweest hoor, en moet zijn rapport schrijven. Die gast is toch van unive of een schadebedrijf, en niet van Niwa zelf?

Kan best niwa bellen om de motor te laten maken (Al het benodigde zou al aanwezig zijn), maar ik ga die 3500 euro echt niet even voorschieten. (Zeker niet voordat unive hun accoord voor uitkering hebben gegeven, stel er moet opnieuw iemand naar de motor kijken of meer van dat soort onzin)

Ik heb toen alle contact met de expert wegens gebrek aan tijd en zin via mobu laten lopen, ben zelf ook niet bij de taxatie geweest. Dus mobu heb ik als contactpersoon naar die 'expert' gebruikt, maar als je zelf de contact en met de expert hebt kan je hem ook gewoon zelf bellen.
 
Niwa bellen? De schade expert is er al langsgeweest hoor, en moet zijn rapport schrijven. Die gast is toch van unive of een schadebedrijf, en niet van Niwa zelf?

Kan best niwa bellen om de motor te laten maken (Al het benodigde zou al aanwezig zijn), maar ik ga die 3500 euro echt niet even voorschieten. (Zeker niet voordat unive hun accoord voor uitkering hebben gegeven, stel er moet opnieuw iemand naar de motor kijken of meer van dat soort onzin)

Akte van Cessie tekenen.. ben je van alle ellende af..de reparateur regelt dan alles rechtstreeks met de verzekeraar..
 
Zondag kan ik zoiezo niet mee... heb mijn werk moeten verzetten en de enige dag die ik van een collega kon overnemen was... zondag B|

jammer maar helaas...
 
Zondag kan ik zoiezo niet mee... heb mijn werk moeten verzetten en de enige dag die ik van een collega kon overnemen was... zondag B|

jammer maar helaas...

Smoesjes Vin.. je moet gewoon langs je moeder...

Oh ja.. ik ga ook niet zondag. Ga moederdag vieren.. :9
 
Ik heb het net nog even gevraagd en dat schijnt toch vrij normaal te zijn. Oplossing zou kunnen zijn om 'm iets rijker te zetten, maar ik vind dat ie al genoeg zuipt op deze manier.....


FBW... Ik hoop voor je dat ze er een beetje vaart achter gaan zetten

Rijker zetten? Lijkt me eigenlijk raar, dan krijg je zeker net zoals die vlammende CBR600RR waar ik op gereden heb. Vlammen in je hol :+
 
Heb je wat meer informatie over die akte?


Als je je reparateur belt kunnen ze alles regelen voor je.. je doet met die akte afstand van je verhaalsrecht op je verzekering en draagt dat over aan je reparateur.. mail anders een een tel. nr. .. vertel ik je hoe het bij mij gegaan is...
 
Als je je reparateur belt kunnen ze alles regelen voor je.. je doet met die akte afstand van je verhaalsrecht op je verzekering en draagt dat over aan je reparateur.. mail anders een een tel. nr. .. vertel ik je hoe het bij mij gegaan is...
Je hebt i-meel. :)
 
En ik heb even rondgebeld en kan als het goed is donderdag avond de motor weer ophalen. :}

Nou nog van de week nog een pak passen en dan pak+helm bestellen. :9 En dan :] 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan