Fast Forward
MF veteraan
Fred is 20e geworden en ik 16e voor het klassement. Dit omdat Werner Damen niet meedoet met het ONK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yahoooo .... had ik 3 foto's opgestuurd en plaatsen ze de foto mijn mijn meisie !!!
Jo.....,je stottert d'r al vanyahoooo .... had ik 3 foto's opgestuurd en plaatsen ze de foto mijn mijn meisie !!!
haha je gebruikt dezelfde smoes als ikyahoooo .... had ik 3 foto's opgestuurd en plaatsen ze de foto mijn mijn meisie !!!
Dat zei hij ook over 4 man. Dan mogen ze niet iemand eraf halen! Ik zat altijd op 96 - 98 DB maar met zn 2en is er bij mij ook 102 gemeten maar dat hadden ze gelukkig door omdat de rest wel goed was met het gas zo dat ik niet versnelde en niet afremde. Dit hield ik vol tot aan het rempunt.Dat Fred er in de 1e sessie werd afgehaald verbaasde me niets. We kwamen toen met z'n 4en tegelijk langs de geluidspaal
Vervolgens kregen we op start/finish alle 4 de zwarte vlag. Voor zover ik weet waren onze scores ook allemaal hetzelfde (102db?). Een beetje vreemde meting dus.
Verder moet ik zeggen dat jullie echt als de nieuwe Rossi over de baan gaan! Damn, wat gaat dat hard mannen!
Heb in die 2 rondjes dat ik achter Fred heb gereden heel veel opgestoken qua lijnen en rempunten. Echt mooi werk, ga zo door!
Idemdito hier, zat continue tussen de 93 en 95 db(a). En ineens zat ik op 102
Waren dat die gasten van Beowulf Racing trouwens? Diegene die ook de gele, zwarte en rode vlaggen negeerden en met open uitlaten reden....?
Zou me niets verbazen namelijk
Op welke fiets reed hij? Misschien kan ik hem voor de geest halen...[NORML]http/www.beowulf-racing.com/[/NORML] Ik weet of zij het waren. Ik was wel sneller als ze
Nog achter Jeremy McWilliams aangereden 2 ronden. En bijna 2 keer heb ik heb geraakt! wat rijdt die rare lijnen zeg! Ossebroeken he-le-maal wijd...ga je binnendoor en dan trekt ie em weer naar binnen. Ging net goed. Hij rijdt wel rete-strak! Toen ik er voorbij was gaf ik was teveel gas in de GT en ging rechtdoor dus ik mocht die 43 jarige Noord-ier nog een keer inhalen
Hij reed op een std. witte Blade met al het glas met rood tape afgeplaktOp welke fiets reed hij? Misschien kan ik hem voor de geest halen...
Inderdaad, dat geluid is echt balen. Zeker voor coureurs met motoren zoals jullie, die ook nog eens de motor aan het afstellen zijn. Dat werkt gewoon niet op deze manier
Ik werd tijdens de gele vlag 2 keer ingehaald door die jongens van Beowulf. Tijdens rood en zwart weet ik het niet.
Wel reden zij met standaard uitlaat, maar daar kwam me een beste partij herrie vanaf
Je hoogteverstelling 1 mm opdraaien heeft een ander effect dan 1mm meer veervoorspanning. Voordeel van meer veervoorspanning is dat je je grip blijft behouden aan de achterkant. Ik zou dus daarvoor gaan. Dus ik zou hem eventueel nog 1mm opdraaien als je er zeker van bent dat je het gas teveel moet loslaten (kost tijd) om aan de binnekant te komen. Meer veervoorspanning zorgt er wel voor dat je achter minder negatief krijgt en eerder los komt met remmen maar zolang je daar niet HEEL veel last van hebt zou ik het zo doen. Heb je er wel last van dan kan je de veervoorspanning weer verlagen en meer rijhoogte instellen. Motor stuurt dan ook makkelijker want je krijgt meer druk op de voorkant maar ook iets minder grip achter.wow...ik wist niet dat hij ook op de baan was. Gaaf!!!
Iets anders Ferry: je tip van één omwenteling veervoorspanning werkte goed. Bedankt daarvoor :b. De motor hield beter de binnenkant van de bocht en ik ging meteen harder rond. Ik kreeg hem nog niet overal precies langs de curbs dus misschien nog een omwentelingetje extra?
Ik heb overigens ook hoogteverstelling, zou het effect van een mm meer hoogte hetzelfde zijn als van een mm meer veervoorspanning?
Dank je!Wat een kans om jullie te profileren!
Veel succes en niet te vergeten heel veel plezier!
Wat een feest moet dat zijn, om voor 60.000 fans te mogen rijden